n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: עוזרים לעסקים המקומיים

חולון: עוזרים לעסקים המקומיים

יצא לדרך קמפיין עירוני הקורא לתושבי העיר לערוך את קניותיהם רק בחולון ובכך לסייע לבעלי העסקים בעיר

Clipboard01

תחת הכותרת "זה העסק שלי – חולונים למען חולונים" תעלה העירייה בימים הקרובים קמפיין על שלטי החוצות לעידוד תושבי העיר לרכוש את מוצריהם רק בחולון ובכך לסייע לעסקים בעיר להתאושש מהמשבר מהר יותר. כזכור, הוראות משרד הבריאות לצורך ההתגוננות מנגיף הקורונה, פגעו כלכלית בעסקים רבים ברחבי העיר שכן הם אולצו להיסגר למשך שבועות ארוכים. כעת, עם החזרה ההדרגתית לשגרה, מבקשת העירייה לסייע לבעלי העסקים שבתחומה, בין היתר, בעידוד המסחר בעסקים אלה.

פעולה זו היא צעד נוסף בשורת פעולות והקלות שיזמה העירייה  מאז פרוץ המשבר על מנת לסייע לעסקים בחולון, ביניהם: העירייה מסבסדת את הפטור מארנונה לשלושה חודשים בעשרות מיליוני ₪ והחליטה להעניק אותו באופן מיידי ולא כהנחה שתתפרס על פני שנה שלמה; מיד עם פרוץ המשבר, עוד בטרם הוחלט על הפטור, יזמה העירייה דחייה בתשלום הארנונה לעסקים; העירייה דחתה גם את משלוח אגרות השילוט השנתיות למועד מאוחר יותר, הקפיאה את תשלום דמי הזיכיון לחברות שילוט החוצות הפועלות בעיר; מינהל תעשייה ומסחר העירוני ממשיך לקיים קשר שוטף עם בעלי העסקים והמסחר בחולון  ועוד. 

בנוסף, בכוונת ראש העיר להביא לאישור  מועצת העיר הקרובה בקשה לשני תיקונים לחוק העזר, שיאפשר לפטור את בעלי העסקים מתשלום אגרת הוצאת שולחנות וכיסאות למרחב הציבורי למשך 3 חודשים (מרץ-מאי) וכן למתן הרחבה של השטח הציבורי להעמדת כיסאות ושולחנות ללא תוספת תשלום (לחודשים יוני-אוגוסט) כדי לאפשר הושבה של הלקוחות  במרחק עפ"י הכללים של משרד הבריאות.

ראש העיר מוטי ששון: "אנו קשובים למצוקתם של בעלי העסקים ונמשיך לעשות ככל שביכולתנו כדי להקל עליהם בתקופה קשה זו, בכל מה שבסמכותנו".

בעלי העסקים מוזמנים לפנות לכל סיוע, שאלה או הבהרה או הגשת בקשה להגדלת השטח כאמור לעיל לנציגות מינהל תעשיה ומסחר העירוני:

רכזת רישוי עסקים – מרים ספאני    [email protected] טל: 03-5027411

רכזת מסחר ותעשיה –  ציפי שוסטר [email protected] טל: 03-6536034, 050-5299778

זה העסק שלנו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות