n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סמנכ"לית רפואה חדשה לבית החולים וולפסון

חולון: סמנכ"לית רפואה חדשה לבית החולים וולפסון

מינוי בכיר נוסף במרכז הרפואי וולפסון בחולון: ד"ר עדי פריזן רביד מונתה בשבוע שעבר לסמנכ"לית רפואה במרכז הרפואי

עדי פריזן רביד 1 צילום דוברות וולפסון
ד"ר עדי פריזן רביד- צילום: דוברות וולפסון

ד"ר פריזן רביד היא מומחית ברפואת ילדים ומומחית במינהל רפואי, בוגרת תואר שני במנהל עסקים ובוגרת תכנית ענבר לפיתוח עתודה ניהולית במערכת הבריאות.

ד"ר פריזן שימשה במהלך החודשים האחרונים בתפקיד סמנכ״לית רפואה בפועל בביה"ח וולפסון. בעבר היא הייתה רופאת ילדים בכירה וחברת הנהלת המרכז הרפוא. כמו כן היא בעלת ניסיון והיכרות רחבה של מערכת הבריאות בישראל, הן כרופאה מטפלת והן כמנהלת בדרגים שונים.

לדבריה: "כמי שהגיעה לבית החולים כסטודנטית לרפואה והייתה כאן סטאז'רית, מתמחה, רופאה בכירה וחברת הנהלה, ביה"ח וולפסון עבורי הוא בית ועובדיו הם משפחה. זו זכות ואחריות גדולה להיכנס לתפקיד סמנכ"לית רפואה בבית החולים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אני מברכת על בחירתה של ד"ר פריזן לתפקיד ומאחלת לה הצלחה רבה. ללא ספק היא מביאה עמה לתפקיד איכויות וכישורים, מקצועיים ואישיים, בולטים ויוצאי דופן, והיא מהווה תגבורת משמעותית וחשובה לשדרת הנהלת ביה"ח".

עדי פריזן רביד צילום דוברות וולפסון

ד"ר עדי פריזן רביד- צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות