n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סייעות "גן סיגל" הורשעו בהתעללות ותקיפת פעוטות!

חולון: סייעות "גן סיגל" הורשעו בהתעללות ותקיפת פעוטות!

הסייעות אורטל בנימין ורינת ינקו, הורשעו הבוקר (רביעי) בבית המשפט בין היתר בגרירה והטחת פעוטות. כתב אישום הוגש גם נגדת הגננת ושלוש סייעות נוספות

התעללות בגן צילום ממצלמות האבטחה
ההתעללות ב"גן סיגל"- צילום ארכיון ממצלמות האבטחה

דרמה הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, עם הרשעתן בתקיפה והתעללות של שתיים מהסייעות ב"גן סיגל"- אורטל בנימין ורינת ינקו. עשרות הורים לפעוטות שסבלו מההתעללות, הגיעו אל בית המשפט והרגשות העזים הורגשו מכל הכיוונים עם פרצי בכי של ההורים בזמן קריאת גזר הדין.

שופט בית המשפט- יוסף טופף, כתב בהכרעת הדין: "לפניי כתב אישום קשה המגלם מסכת אירועי אלימות, שכללו מעשי אלימות, תקיפה וחבלה על בסיס יום יומי, לעיתים שעה אחר שעה. אחרי שההורים שמו את ילדיהם חסרי הישע ושער הגן נסגר, ראיתי מכות, הטחות, האבסה, ראיתי תינוקות מחבקים זה את זה ברגעי מצוקה ובכי, ראיתי סייעות בגן ילדים – שלא אוהבות ילדים"

הוא המשיך ואמר: "הנאשמות ביצעו מעשי התעללות וההתנהלות האלימה הפכה לשגרה. האשם אינו בהורים אלא במי שביצע את המעשים, החרפה מוטלת על מי שהטיח, משך, היכה והשפיל – זו פגיעה באחת החוליות החלשות של חברתנו, בית המשפט ימשיך לעשות הכול כדי להגן על חסר ישע. אני מרשיע את הנאשמות!"

אורטל בנימין, הורשעה בלא פחות מ-45 עבירות תקיפה, התעללות וחבלה! רינת ינקו הורשעה בכ-42 עבירות דומות. ההורים לא התאפקו וצעקו אל עבר שתי המורשעות מילים קשות.

במקביל להרשעת השתיים, הוגש כתב אישום גם נגד בעלת הגן סיגל אדהמי ושלוש סייעות נוספות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות