n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סבסוד הקייטנות מתרחב

חולון: סבסוד הקייטנות מתרחב

בשורה מצויינת להורים, גם המחזור השני של קייטנות הקיץ של "רשת קהילה ופנאי" יהיה במחיר מסובסד ומוזל

פעילות בגני ילדים עירוניים בחולון בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (1)

לאחר שסבסדה את עלות קייטנת הקיץ במחזור הראשון לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים בחולון,  שהביא לגידול של כ-40% בכמות הנרשמים לעומת קיץ 2019, ממשיכה עיריית חולון לסבסד גם את המחזור השני, וזאת בהתאם למדיניותו של ראש העיר מוטי ששון. המטרה להקל עד כמה שניתן על הנטל הכלכלי שמוטל על כתפי ההורים לאחר שנת הקורונה ולאפשר לילדים להמשיך וליהנות במסגרת חינוכית וחברתית איכותית.

המחזור השני לילדי הגנים העירוניים, שבניגוד למחזור הראשון אינו מסובסד על ידי משרד החינוך, יתקיים בגנים בתאריכים 9.8.21-22.7.21, בשעות 13:00-07:30 ומחירו 676 ₪ (כולל ארוחת בוקר, פעילויות העשרה וחוגים). המבקשים להאריך את היום עד השעה 16:30 ישלמו בנוסף 458 ₪ (כולל ארוחת צהריים חמה). מדובר בהפחתה של 53%-35% במחירי המחזור השני ליום קייטנה לעומת מחירי קיץ 2019. הרישום לילדי הגנים יחל בשבוע הבא, 28.6.21,  באתר רשת קהילה ופנאי ויסתיים ב-4.7.21.  

המחזור השני לילדי כיתות א'-ו' (קייטנת "יוצאים מהמסכים"), שבניגוד למחזור הראשון אינו מסובסד על ידי משרד החינוך,  יתקיים במרכזים הקהילתיים נאות רחל, נאות שושנים, וולפסון, לזרוס ובשלוחות רביבים והתבור, בתאריכים 9.8.21-22.7.21, בשעות 13:00-08:00 ומחירו 875 ₪. המבקשים להאריך את היום עד השעה 16:30 ישלמו בנוסף 458 ₪ (כולל ארוחת צהריים חמה). הקייטנה כוללת יציאות לסופרלנד, לפארק אתגרים ולבריכה וכל משתתף יקבל כריך וחולצה. הרישום המוקדם מתחיל  היום, 20.6.21 ויסתיים ב-17.7.21. באתר רשת קהילה ופנאי. לאחר מכן הרישום יהיה על בסיס מקום פנוי.  יצוין, כי השנה מציעים שני המחזורים 28 ימי קייטנה לעומת 27 ימים שניתנו בשנה שעברה על ידי המדינה.

רשת קהילה ופנאי מציעה בנוסף לקייטנות המסובסדות הנ"ל גם קייטנות מגוונות שאינן מסובסדות בשלל תחומים לילדי בתי הספר היסודיים: קטרגל, מחול ותנועה, גיימינג והייטק, ספורט ועוד.

כמו כן, מוצעת קייטנת "מסתובבים" למסיימי כיתות ה'-ז' שכוללת ביקורים באטרקציות שונות מדי יום, בהן: סופרלנד, לונה פארק, סינמה סיטי, פארק הקופים, המימדיון, בריכה ועוד. הרישום בתאריכים 17.7.21-20.6.21 באתר הרשת ולאחר מכן הרישום יהיה על בסיס מקום פנוי. יצוין, כי כל הקייטנות אינן פועלות בימי שישי. לפרטים מלאים ולהרשמה – אתר רשת קהילה ופנאי שכתובתו holonet.org.il.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות