n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נפרדים מראובן

חולון: נפרדים מראובן

פעיל ארגון "ידידים", ראובן כהן מסיחייב טבע למוות בראש השנה וחבריו עדיין לא מעכלים את הבשורה

ראובן כהן מסיחייב

ביום שני- ערב ראש השנה, קצת אחרי השעה שלוש בצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנמשה מחוסר הכרה מהמים בחוף הנפרד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה על גבר כבן 40. הוא פונה אל בית החולים וולפסון אך מאמצי ההחייאה נכשלו והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

אותו גבר, זוהה מאוחר יותר כראובן כהן מסיחייב מחולון, שהיה פעיל דומיננטי בארגון "ידידים" ומותו השאיר את חבריו בהלם.

ב"ידידים" ספדו לראובן וכך נכתב בהודעה מטעמם: "מספר שעות לפני כנסת החג התבשרנו בבשורה קשה וכואבת, המתנדב היקר והאהוב שלנו ראובן כהן מסיחייב טבע למוות בחוף הנפרד בבת ים בזמן טבילה לפני החג.

ראובן היה מהמתנדבים הבולטים והדומיננטיים בסניף, היה תמיד מהראשונים שהגיעו לכל חלוקת מזון וכשהחלוקה הסתיימה, כבר שאל אותנו "מתי החלוקה הבאה?" כזה היה ראובן, תמיד בשביל האחר, בשביל כולם.  ראובן התבלט בשמחת החיים ובחיוך הנצחי שהיה על פניו, תמיד ניסה להצחיק ולהרים את המורל והאווירה.

בשבועות האחרונים וגם בלילה שלפני האסון ראובן עסק בשיפוץ, וניקיון ובהכנת בית המתנדב החדש שלנו, עבד בנחישות רבה במשך שעות ארוכות ולא פעם נכנס אל תוך השעות הקטנות של הלילה כשמברשת צבע בידיו, ראובן רצה שלכל מתנדב ומתנדבת שלנו יהיה בקרוב בית, עכשיו ראובן יקבל שם קיר זיכרון. ראובן היקר, הנחישות, ההתמדה, התמימות והחסד ילוו אותנו לתמיד. שלום חבר – ת. נ. צ. ב. ה"

ראובן כהן מסיחייב- יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות