n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נערכים לפתיחת שנת הלימודים

חולון: נערכים לפתיחת שנת הלימודים

בעוד קצת יותר משבוע יחזרו התלמידים אל מוסדות החינוך שבימים אלו עוברים שיפוץ בנוסף לצביעת מדרכות, מעברי חצייה וגם- המנהלות החדשות, התחלת הבדיקות הסרולוגיות והמשך ההתחסנות

כיתה צילום עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

שנת הלימודים תשפ"ב צפויה להיפתח בשבוע הבא במוסדות החינוך בחולון ו- 37,788  תלמידות ותלמידים יחלו את השנה במסגרות החינוך הפורמלי. 2,648 ילדים מסך התלמידים יחלו ללמוד בכיתה א' ובעיר יפעלו השנה  300 גני ילדים עירוניים,  34 בתי ספר יסודיים,  16 בתי ספר על-יסודיים ו-7  בתי ספר לחינוך מיוחד.

גן משחקים צילום עיריית חולון

במהלך הקיץ השקיעה העירייה למעלה מ-6  מיליון ₪ בשיפוצי מוסדות החינוך שהמשיכו את העבודות שבוצעו במהלך השנה. במסגרת זו בוצעו עבודות בטיחות, צביעה, החלפת חול, עבודות תשתית, הצללות ומדשאות, תקרות אקוסטיות ותאורת לד, הותקנה כמות גדולה של מזגנים, חודשו מגרשי ספורט ובוצעו עבודות הנגשה ושיפוצי עומק.

צילום עיריית חולון ביהס ברח' נעמי שמר – בניה חדשה (2)

החל מהשבוע שעבר החל אגף התשתיות בחידוש הצבע של מעברי החציה אשר בסמוך למוסדות החינוך שבהם עומדים "משמרות זה"ב". כמו כן, חודש הצבע במתחמי "הורד וסע" לקראת שנת הלימודים.

מדרכה דרך הורד וסע צילום עיריית חולון מדרכה חנה וסע צילום עיריית חולון

בשבועות האחרונים נבחרו מספר מנהלות חדשות למוסדות החינוך בעיר:

·גלי חנצ'יס תנהל את קמפוס פרס (הייטק היי) והיא מחליפה את שוש קיפר. ב-5 השנים האחרונות ניהלה את חט"ב עתידים בעיר והיא בעלת ותק וניסיון של 20 שנה בחינוך ובניהול.

גלי חנצ'יס-מנהלת קמפוס פרס

·לילך אחרק תנהל את חט"ב עתידים והיא מחליפה את גלי חנצ'יס. בארבע השנים האחרונות ניהלה את חטיבת הביניים בגדרה והיא בעלת ותק של  22 שנים בתפקידי חינוך, הוראה וניהול.

לילך אחרק-מנהלת חטב עתידים

·מיכל אשכנזי תנהל את חט"ב אורט והיא מחליפה את יגאל דדיה. ב-8 השנים האחרונות שימשה כמחנכת, רכזת עברית, רכזת חינוך חברתי ורכזת שכבה בחט"ב זלמן ארן.

מיכל אשכנזי-מנהלת חטב אורט

·חגית כראדי חוזרת לנהל את חט"ב ארן לאחר שנת שבתון.

·עידית רמז תנהל את מתי"א חולון והיא מחליפה את עינת רויטר. עידית מומחית תחום בשילוב ובכיתות לקויי למידה ורגשיות בבתי"ס יסודיים, שימשה במשך 7 שנים במתי"א בתפקידים מגוונים וכן היתה מחנכת בכיתות לקויי למידה ורכזת חינוך במשך 9 שנים בבי"ס ניצנים.

·יעל דביר תנהל את פסג"ה חולון והיא מחליפה את אורלי רמות.

ביום חמישי הקרוב, 26.8.21, החל מהשעה 18:00 יתקיים שידור לייב בדף הפייסבוק של העירייה עם ראש העיר מוטי ששון וראשת מינהל החינוך אריאלה קידר שבמסגרתו יוכלו ההורים להעלות שאלות ולקבל תשובות בנושאים המעסיקים אותם לקראת פתיחת שנת הלימודים.

על מנת לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ב באופן מיטבי ובטוח עד כמה שניתן, החל מהיום, יום שני, 23.8, ועד יום חמישי, 2.9, (ללא שישי ושבת), בשעות 21:00-13:00, יתבצעו בחולון בדיקות סרולוגיות מהירות לילדים בני 12-3, ללא עלות. על הילדים להגיע למתחם הבדיקות בליווי אחד ההורים, בצירוף תעודת זהות וספח שבו מפורטים פרטי הילדים הנבדקים.

הבדיקות לילדי חולון בגילים הרלוונטיים יתקיימו בבי"ס קציר, רח' יצחק רבין 20, קריית רבין, בבי"ס ארן, רח' ששת הימים 23, קריית שרת ובבי"ס המגינים, רח' חזית חמש 2, תל גיבורים. מדובר בבדיקת דם פשוטה וקצרה מהאצבע, שתבוצע על ידי חובשים של צה"ל, שמאפשרת לזהות אם יש או אם אין נוגדנים לקורונה במערכת החיסונית (הבדיקות ייערכו לילדים שלא אובחנו כחולים ולא הוגדרו כמחלימים בעבר).

באמצעות הבדיקה ייתכן שיאובחנו ילדים שנושאים בגופם כמות מספקת של נוגדנים, ככל הנראה בשל היותם מחלימים מהמחלה, וזאת מבלי שכלל אובחנו כחולים. ילדים אלה יוגדרו כמחלימים, יזכו לקבל תו ירוק ויקבלו פטור מבידוד, במידה שייחשפו, חלילה, לחולה מאומת ובכך, יסייעו לשמירת שגרת הלימודים ורצף ימי הלימוד.

תוצאת הבדיקה מתקבלת במקום בתוך כרבע שעה (ובהמשך נשלחת גם במסרון). בנוסף, התוצאה מועברת למשרד הבריאות, מוזנת ביישומון "רמזור" של המשרד וכן מופיעה בתיק האישי בקופת החולים. עיריית חולון קוראת להורים לקחת את ילדיהם להיבדק ובכך לסייע למאמץ המשותף לחזרה מהירה הן למוסדות החינוך והן לשגרה המבורכת.

ראש העיר מוטי ששון: "זו השנה השנייה שהעירייה נערכת לפתיחת שנת לימודים בתקופה לא פשוטה, המציבה אתגרים גדולים למערכת החינוך איך ליצור למידה משמעותית ומועילה. לא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לאפשר לילדי העיר ולצוותים החינוכיים לקיים את שנת הלימודים בצורה טובה, בריאה ומוצלחת"

    חטב אלון – חדר קשת (4) צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות