n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נעצר מפוקח מין שהתחזה ברשת

חולון: נעצר מפוקח מין שהתחזה ברשת

המשטרה עצרה מפוקח מין בחשד להתחזות והפרת צו פיקוח. מעצרו הוארך.

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה נגד אדם החשוד כי פתח פרופיל פיקטיבי ברשת חברתית והתחזה באמצעותו כסוכן דוגמנים. המשטרה חושדת כי באופן זה שידל החשוד קטינים בגילאי 10-17, מכל רחבי הארץ, לשלוח לו תמונות בעירום ואף הציע להם להיפגש עמו.

בנוסף, במסגרת ההתכתבות של החשוד עם קטינים, הוא הציע להם להשתתף בקליפ מוזיקלי. בעניין זה הוגשו מספר תלונות למוקד 105 (מרכז לקבלת פניות ודיווחים מהציבור ולמתן מענה מקצועי בנוגע לפגיעות, אלימות ופשיעה נגד ילדים ונוער במרחב המקוון).

החשוד (37, חולון) הינו מפוקח מין. הוא נעצר במהלך סוף השבוע האחרון, לאחר פעילות של יחידת צור בביתו, במהלכה התגלו ממצאים כי החשוד מפר את צו בית משפט, ומעצרו הוארך בבימ"ש השלום בתל אביב עד מחר (26.10.2020)

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור ההורים לגלות ערנות בכל הנוגע לאנשים עימם ילדיהם משוחחים ומתכתבים ברשתות החברתיות ולדווח למשטרה על כל חשד לעבירה. הפרופיל הפיקטיבי שיצר לעצמו החשוד הינו: MEIR11144  במידה וישנם מקרים נוספים המיוחסים לפרופיל זה – יש לפנות למשטרה."

החקירה נמשכת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות