n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון מתמרקת ומתגנדרת לכבוד חג הפסח

חולון מתמרקת ומתגנדרת לכבוד חג הפסח

העיר חולון התקשטה בשלל פרחים צבעוניים ותוגבר הניקיון ברחבי העיר

פריחה אביבית בחולון, 2021, צילום-עיריית חולון (3)
הכניסה לעיר מקושטת בפרחים- צילום: עיריית חולון

ברחבי חולון נשתלו בימים אלה שלל פרחים צבעוניים, שמשווים לעיר מראה ססגוני מרהיב. הפרחים מסוגים שונים נשתלו בכניסות לעיר, בצירים הראשיים ובכיכרות.

פריחה אביבית בחולון, 2021, צילום-עיריית חולון (1) פריחה אביבית בחולון, 2021, צילום-עיריית חולון (2)

בנוסף, הוצבו עשרות שמשיות צבעוניות להצללה חדשות בשלושה מיקומים מרכזיים בעיר: כיכר סירן, כיכר צמרת והמרכז המסחרי בקריית שרת, בהם הוצב לפני חודשים ספורים ריהוט רחוב חדש, שכולל פינות ישיבה עם כסאות ושולחנות בשלל צבעים.

שמשיות הצללה ברחבי חולון. צילום-עיריית חולון (1) שמשיות הצללה ברחבי חולון. צילום-עיריית חולון (3)   

במקביל, מתוגבר הניקיון בעיר לקראת החג בשורת פעולות ברחובות, בגינות הציבוריות ובמגרשים פתוחים. בהתקרב החג עצמו יתוגבר פינוי האשפה והחל מיום רביעי, 24.3, וכן בצאת החג, ביום ראשון, 28.3, ייתכנו פינויים גם בשעות הלילה.

ניקיון יסודי בחולון לקראת חג הפסח, 2021. צילום-עיריית חולון (2) ניקיון יסודי בחולון לקראת חג הפסח, 2021. צילום-עיריית חולון (3)

תושבי העיר מוזמנים לקבל את החג באווירה חגיגית ואסתטית ולהיערך מראש להוצאת גזם וגרוטאות, על פי ההנחיות הבאות:חל איסור על הוצאה מיום חמישי, 25.3, ועד לצאת החג; יש להוציא גזם למרחב הציבורי רק ביום ההוצאה המוגדר ולהניחו על שפת הכביש בצמוד למדרכה, ללא הפרעה לצירי ההליכה והנסיעה;

שמשיות הצללה ברחבי חולון. צילום-עיריית חולון (5) שמשיות הצללה ברחבי חולון. צילום-עיריית חולון (2)

גזם גנני ועלים יש להוציא בשקיות ארוזות בלבד; חל איסור מוחלט על השלכת פסולת בניין על כל סוגיה; קרטונים יש להשליך במתקן הקרטוניות הייעודיות או להניחם מקופלים ליד המכלים בחדרי האשפה בלבד.

פריחה אביבית בחולון, 2021, צילום-עיריית חולון (4)

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות