n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מעבירים הילוך באכיפת עבירות קורקינטים

חולון: מעבירים הילוך באכיפת עבירות קורקינטים

בשלושת החודשים האחרונים נרשמו בעיר 562 דוחות לרוכבים בניגוד לחוק

אכיפת עבירות קורקינטים ואופניים חשמליים על ידי השיטור העירוני בחולון. צילום-עיריית חולון (3)

יחידת השיטור העירוני, שמשותפת לעיריית חולון ולמרחב איילון במשטרת ישראל, פועלת  מדי יום, בין היתר, באכיפת עבירות שנוגעות לכלי רכב חשמליים דוגמת אופניים וקורקינט (גלגינוע).

מטרת האכיפה, לבד משמירת החוק, היא לשמור על בטיחות משתמשי הדרך ולמנוע תאונות דרכים ופגיעות בגוף ובנפש. במסגרת כך, נרשמו בשלושת החודשים האחרונים בחולון 562 דוחות לרוכבים בניגוד לחוק.

סוגי העבירות שנאכפות, על פי רוב, הן: אי חבישת קסדה, הרכבת נוסע נוסף, רכיבה שלא בהתאם לחוקי התנועה ונסיעה פרועה.

 

בחודש הבא צפוי להחל המטה העירוני לבטיחות בדרכים, בשיתוף המשטרה ומתנדבי ארגון "צוות", במבצע הסברה ממוקד לנושא זה בקרב בני נוער בעיר, בשעות אחר הצהריים.

בנוסף, רכזי הבטיחות בדרכים בתיכונים מטמיעים את הנושא ואת חשיבותו, במסגרת הלמידה, ומחדדים גם את נושא הבחינה העיונית (התיאוריה) שנדרשים לעבור הרוכבים, על פי החוק, טרם הרכיבה.

יוזכר כי הרכיבה על כלי רכב אלה מותרת מגיל גיל 16 בלבד, כשהיא כוללת חבישת קסדה תקנית ותוך הקפדה על חוקי התנועה, לרבות הימנעות משימוש במכשיר טלפון נייד בעת הרכיבה.

אכיפת עבירות קורקינטים ואופניים חשמליים על ידי השיטור העירוני בחולון. צילום-עיריית חולון (1) אכיפת עבירות קורקינטים ואופניים חשמליים על ידי השיטור העירוני בחולון. צילום-עיריית חולון (3)

השיטור העירוני בפעולת אכיפה- צילום: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות