n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מומחים יענו על שאלות בנוגע לחיסון הקורונה

חולון: מומחים יענו על שאלות בנוגע לחיסון הקורונה

שיח עם אנשי מקצוע בנושא החיסונים נגד קורונה בכלל ובקרב בני הנוער בפרט ייערך בקבוצת ווטסאפ מיוחדת לכך ביום חמישי השבוע, 29.7.21, בשעה 21:00

doctors

לנוכח התפשטות הקורונה והעלייה במספר המאומתים ולקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד כחודש ימים, ישנה חשיבות רבה לחסן כל מי שיכול להתחסן. החיסונים ניתנים לבני 12 ומעלה ועל פי הנתונים מסתמן כי יש להם חשיבות רבה במניעת מחלה קשה ובהפחתת ההיתדבקויות.

מאחר שישנם תושבים, ביניהם לא מעט הורים, שמהססים וחשים כי אינם יודעים מספיק באשר לחיסון והיו מעוניינים לקבל מידע מוסמך ממומחים בתחום, ממשיכה עמותת מדעת ומקיימת שיח עם מומחים בקבוצות ווטסאפ הנפתחות לשם כך במקומות שונים בארץ.

לאור זאת, בעקבות פנייתה של עיריית חולון, תיפתח עבור תושבי חולון קבוצת ווטסאפ כזו, שבה ייקחו חלק ד"ר אורי לרנר, המנהל המקצועי של עמותת מדעת, וד"ר איתמר נצר, מומחה ברפואת נשים, אשר ישיבו על שאלות התושבים.

הקבוצה תפעל ביום חמישי, 29.7.21 החל מהשעה 21:00 בערב.

 יצוין, כי קבוצות כאלה כבר הופעלו בערים שונות כגון רמת גן, פתח תקווה, מודיעין, הוד השרון ועוד והתושבים קיבלו תשובות מקצועיות והבהרות מרופאים ומאנשי מקצוע נוספים שענו על שאלותיהם.

הקישור לקבוצה>> https://chat.whatsapp.com/LQcIFFHU7IfGYL4VGJJ6tH

הקבוצה תיפתח רק ביום עצמו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות