n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מדריכות פיקוד העורף הסבירו לתלמידים על הקורונה

חולון: מדריכות פיקוד העורף הסבירו לתלמידים על הקורונה

מדריכות החירום של פיקוד העורף, הגיעו אל בתי הספר של החופש הגדול במסגרת "מסע ההסברה בנושא קורונה"

קורונה חיילת פיקוד העורף הסברה צילום דובר צהל

היום, (רביעי, 8 ביולי), מדריכות החירום של פיקוד העורף יצאו ל״מסע הסברה בנושא קורונה״ בבתי ספר של החופש הגדול בעיר חולון.

המדריכות הגיעו לכיתות תלמידי כיתות ד׳ והעבירו להם פעילות קצרה שכללה שאלות על הנגיף לחידוד וחיזוק ההבנה בחשיבות יישום הנחיות משרד הבריאות בקרב הילדים אשר באמצעות שמירה עליהם הם ישמרו על בריאותם.

מדברי קצינת הסברה וחברה במחוז דן, רס״ן רותם יחזקאל:
״לאור העלייה בתחלואה אנו בפיקוד העורף מזהים את האזורים העלולים להגיע לנקודות הדבקה מרכזיות ופועלים בהתאם להבטחת בריאות התושבים.

מדריכות החירום של מחוז דן בפיקוד העורף יצאו היום לבתי ספר של החופש הגדול לבצע פעולות הסברה ולהעלות את המודעות לחשיבות השמירה על ההנחיות בקרב הילדים שנמצאים בימים אלו בבתי הספר כדי שידעו ויכירו איך עליהם לנהוג לשם שמירה על בריאותם.

יש חשיבות גדולה להירתמות כלל האזרחים בכלל הגילאים לשמירה על ההנחיות. תזכרו! חשוב להקפיד בכל עת על הנחיות ממ״ש – מרחק, מסיכה ושטיפת ידיים. יחד ננצח!״

  קורונה חיילת פיקוד העורף הסברה צילום דובר צהל.jpg1

מדריכת פיקוד העורף מול תלמידי חולון- צילום: דובר צה"ל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות