n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מבר אילן אל ג'סי כהן

חולון: מבר אילן אל ג'סי כהן

סטודנטים מהמחלקה לגאוגרפיה וסביבה הגיעו לג'סי כהן כחלק מלימודיהם לתואר, למדו על תוכנית המתאר של העיר לשנת 2040 וסיירו בשכונה

שיעור כיתה סטודנטים צילום עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

עיריית חולון ארחה סטודנטים מהמחלקה לגיאוגרפיה וסביבה באוניברסיטת בר אילן, כחלק מ"סדנה מטרופוליטנית" שאליה נדרשים הסטודנטים בדרישות התואר.

במהלך הביקור, שנערך בשכונת ג'סי כהן , שמעו הסטודנטים הרצאה של אדר' תומר לאוה, מנהל מערך תכנון העיר, אודות תוכנית המתאר של חולון לשנת 2040, יעדי העיר והמנגנונים החדשניים לפיתוח מושכל ומבוקר שלה.

התוכנית הוכנה לאור הפוטנציאל האדיר שגלום בכניסתן של מערכות תחבורה עתירות נוסעים ותגובת התכנון למהלכים אלה ע"י עירוב שימושים ויצירת מלאי חדש של יחידות דיור ותעסוקה.

לאחר מכאן עברו הסטודנטים מהתיאוריה למציאות וערכו סיור ב"שלד הירוק" של שכונת ג'סי כהן, בהדרכת שירן יעקבי מנהלת קשרי חוץ ופרויקטים .

בסיור שמעו הסטודנטים על הפרויקט הייחודי של עיר הילדים- גני סיפור, התבוננו סביב על השינויים שעתידים להתרחש והתרשמו מפרויקטים ציבורים קיימים כגון: תחזוקה, תאורה, מדרכות, מתקני ילדים ועוד.

  סטודנטים כיתה צילום עיריית חולון

צילום: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות