n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מבצע סירוס חתולי הרחוב יוצא לדרך. אלו השכונות בהן יתמקד המבצע

חולון: מבצע סירוס חתולי הרחוב יוצא לדרך. אלו השכונות בהן יתמקד המבצע

גם השנה תקיים עיריית חולון מבצע לעיקור או לסירוס של כ-3,000 חתולי רחוב ברחבי העיר, וזאת במטרה לקיים בקרה על הריבוי הטבעי של אוכלוסייה זו. המבצע יחל ב-8 בפברואר.

חתולי רחוב חולונים צילום-עיריית חולון (1)
חתולי הרחוב של חולון. צילומים: עיריית חולון

השנה יתמקד בשכונות הבאות: קריית שרת, נאות יהודית, נווה ארזים, רסקו א ו-ב, מפדה אזרחי, נאות שושנים, קריית אילון, קריית רבין, קריית בן-גוריון ובאזור התעשייה.

תושבים שמאכילים חתולי רחוב בשכונות אלה ומעוניינים בעיקור או בסירוס החתולים, מתבקשים לפנות למוקד העירוני 106 ולהשאיר פרטי התקשרות עמם. 

פניות תושבים ומאכילי חתולים שנוגעות לחתולים שאינם מעוקרים או מסורסים מחוץ לשכונות אלה, יענו במקרים שבהם מדובר בריכוזים שמונים יותר מ-20 חתולים.

חתולי רחוב חולונים צילום-עיריית חולון (2)

איסוף החתולים ייעשה בידי צוותים מיומנים, שינועו בעיר בכלי רכב משולטים, כאשר ההליך הניתוחי עצמו יבוצע בידי רופא וטרינר מנוסה, שיחסן גם בתרכיב נגד מחלת הכלבת ויסמן בסימן אוזן לשם זיהוי כחתול מעוקר או מסורס.

במידת הצורך, יינתן לחתולים גם טיפול רפואי ראשוני. בתום האשפוז יוחזרו החתולים למקום שממנו נאספוכאשר הם בהכרה ובערנות מלאה. ניתן לחזות ויזואלית במיפוי גאוגרפי של המבצע באמצעות מפת העיר הנמצאת גם באתר העירייה.

   מפה סירוס חתולים צילום עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות