n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כתב אישום נגד השב"ח שגנב רכב בחולון וניגח ניידת משטרה

חולון: כתב אישום נגד השב"ח שגנב רכב בחולון וניגח ניידת משטרה

במוצאי שבת נתפס הצעיר תושב רמאללה והיום הוגש נגדו כתב אישום ובקשה להאריך את מעצרו

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

במסגרת המאבק בגניבות כלי רכב ביצעה המשטרה בראשית השבוע פעילות יזומה, כאשר התקבל דיווח מתושב חולון כי רכבו מסוג מאזדה נגנב מרחוב רפאל איתן. שוטרים שהיו במחסום חוצה שומרון הבחינו ברכב כאשר הוא מאיץ את מהירותו לכיוון המחסום.

שוטרי היס"מ של מחוז ת"א ביצעו מיד חסימה הרמטית על מנת לעצור את הרכב החשוד. נהג הרכב ניסה להימלט בנסיעה לאחור אולם לפתע האיץ את מהירותו לעבר ניידות המשטרה ועקב כך ירה אחד השוטרים לעבר הגלגל של הרכב.

הרכב המשיך בנסיעה תוך שהוא מנגח ניידת משטרה. החשוד ניסה להימלט בריצה אולם נתפס ונעצר. לניידת המשטרה ולרכב הגנוב נגרמו נזקים כתוצאה מההתנגשות המכוונת.

החשוד, קטין בן 17 שוהה בלתי חוקי (שב"ח) תושב איו"ש אשר נהג ברכב מבלי שהוציא רשיון נהיגה, נעצר והועבר לחקירה במחלק הנוער של מרחב איילון.

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום (חמישי), בתום חקירה מהירה, הוגש נגדו על ידי יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום בגין עבירות אלו ובקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

רכב תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות