n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כך חגגנו, קצת אחרת

חולון: כך חגגנו, קצת אחרת

בצל מגבלות הקורונה, תושבי חולון רבים הגיעו לשמונת מתחמי הצילום ברחבי העיר, הצטלמו על רקע תפאורה מעוצבת ברוח חג השבועות וקיבלו מגנט עם צילום למזכרת

וחג שבועות תעשה לך בחולון, 2020 צילום-עיריית חולון (6)

תושבי חולון רבים הגיעו בשבוע שעבר, לחגוג את חג השבועות קצת אחרת, באירוע במרחב הפתוח שתאם את הנחיות משרד הבריאות. ברחבי העיר הוקמו שמונה מתחמי צילום, שפעלו בשעות  אחר הצהריים והערב, ואליהם הגיעו משפחות רבות לבושות לבן, שקיבלו מזכרת מחג השבועות בשנת ה-80 של חולון: מגנט וברכה ברוח החג.

וחג שבועות תעשה לך בחולון, 2020 צילום-עיריית חולון (2)    ראש העיר מוטי ששון וילדים חולונים חוגגים בשבועות – וחג שבועות תעשה לך בחולון, 2020 צילום-עיריית חולון (1)

עמדות הצילום המעוצבות כללו תפאורת חג מושקעת, לרבות ערימות חציר, דמויות של בעלי חיים, פירות, ירקות ותוצרת חקלאית נוספת והושמעה בהן גם מוזיקת רקע עם שירי החג להעצמת האווירה. בכל עמדה בירך שחקן את הבאים וכן הופיע אומן בועות סבון/בלוני צורות.

וחג שבועות תעשה לך בחולון, 2020 צילום-עיריית חולון (8)

צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

img-20240411-wa0019

הפנינג מיוחד ללא תשלום ולכל המשפחה במקווה ישראל

תפריט נגישות