n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כך הצביעו התושבים בבחירות 2021

חולון: כך הצביעו התושבים בבחירות 2021

מי המפלגה המובילה בעיר, מי התחזק לעומת הבחירות הקודמות וכמה מפלגות קיבלו קול בודד אחד? התוצאות- בכתבה

f4f632ad-6558-468f-97b1-b106efaced75
גם אילעי וטוהר הגיעו לקלפי- צילום: חי סבלן

קצת יותר מ-96 אלף תושבים, טרחו והגיעו להצביע לבחירות מרץ 2021, והם מהווים 61% מכלל בעלי זכות הבחירה בעיר, זאת לעומת 64% הצבעה בעיר בבחירות הקודמות שנערכו בדיוק לפני שנה.

כמו בקלפי, כך גם בחולון מפלגת הליכוד היא המפלגה המובילה אחרי שקיבלה בעיר 34.5% מהקולות. הליכוד נחלש בלא פחות מ- 8% מהבחירות הקודמות. יאיר לפיד ויש עתיד נמצאים גם בחולון במקום השני עם 17% כשכזכור בבחירות הקודמות הם רצו ברשימה אחת עם בני גנץ ורשימת כחול לבן, אז זכתה המפלגה המאוחדת לכ- 31% מהקולות.

ש"ס שמרה על מקומה השלישי בחולון אך ירדה באחוז ל- 9% ובני גנץ נמצא ברביעייה המובילה בחולון עם 7.5% מקולות תושבי העיר. מפלגתו החדשה של גדעון סער, קיבלה רק 6.74% מהקולות ואילו ישראל ביתנו ירדה מעט בכוחה וזכתה ל- 6.38% מהקולות.

את הקפיצה הגדולה בחולון עשו נפתלי בנט ואיילת שקד עם מפלגת ימינה שבבחירות מרץ 2020, זכה לפחות מ-3% מהקולות ואילו הפעם זכה לתמיכה מכופלת עם 6%. מפלגת העבודה שמרה על כוחה הלא גדול בעיר עם 4.75% מהקולות, אך יש לזכור שבבחירות הקודמות היא עשתה תוצאה דומה כשהייתה מאוחדת עם מרצ וגשר.

הציונות הדתית של סמוטריץ ובן גביר זכתה ל- 2.85% מהקולות ואילו מרצ שהפעם רצה לבד, זכתה ל- 2.45% מהקולות. ירון זליכה עבר בקושי את רף 1000 הקולות, יהדות התורה זכתה למאות בודדות בלבד.

בתחתית הרשימה נמצאות מפלגות שרוב התושבים כלל לא שמעו על קיומן: מפלגות- מנהיגות חברתית, חץ, ברית השותפות שקיבלו כל אחת מהן, קול בודד אחד וגם מפלגת הגוש התנכי מפלגת "אנחנו", עולם חדש, מען, כבוד האדם, קמ"ה, מפלגת שמע, דעם, סדר חדש והלב היהודי שזכו לקולות בודדים. נציין את אחת המפלגות הותיקות והעקביות- מפלגת הפיראטים שממשיכה להתמודד פעם אחר פעם למרות התוצאות הדלות. הפעם זכתה ל- 27 פתקים בחולון, ירידה חדה לעומת 36 הקולות שקיבלה המפלגה בפעם הקודמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות