n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ח"כ סימון דוידסון בסיור ספורטיבי בעיר

חולון: ח"כ סימון דוידסון בסיור ספורטיבי בעיר

בסיור אליו התלווה גם המשנה לראש העיר אילן גזית, הועלה בין היתר נושא הקמת תוכנית למען הספורטאים המצטיינים בצבא

סימון דוידסון אילן גזית צילום פרטי

את הבוקר פתח חבר הכנסת דוידסון בפגישה עם ראש מטה יש עתיד חולון אילן גזית, ראש מטה יש עתיד תל אביב רועי אלקבץ ועם שי אבוהב והשלושה דנו בנושא הקמת מטה ספורט בעיר תל אביב וגם בהקמת תוכנית למען ספורטאים מצטיינים בצבא.

משם המשיכו השלושה לפגישה בהיכל טוטו חולון עם רחלי ויגדורצ׳יק וז׳ניה מורגובסקי המאמנות, מתעמלות הנבחרת ועם ראש אגף הספורט של חולון.

סימון דוידסון אילן גזית מתעמלות צילום פרטי

התחנה השלישית בסיור הייתה אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה בחולון, שם הצטרפו אל חבר הכנסת גם יו"ר איגוד האתלטיקה בחולון- שלמה ראובן ומנהל מגמת האתלטיקה והמאמן הראשי של הפועל חולון- רפי גורודצקי, אשר הגיע מלווה בתלמידים מהמגמה.

סימון דוידסון רפי גורודצקי צילום פרטי סימון דוידסון מגרש כדורגל

בהמשך, הגיע דוידסון לפגישה עם מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, שמשון חן.

שמשון חן סימון דוידסון צילום פרטי

ח"כ דוידסון: "היה נהדר לראות תלמידים לא סגורים אלא עושים ספורט במרחב הפתוח. כך צריך! המתקנים קיימים, המורים מקבלים שכר, אין סיבה שהתלמידים ישבו מול המסכים בכל מהלך היום. זה היה יום ספורטיבי מרתק וחשוב בעיר שאכפת לה מאוד מספורט."

    סימון דוידסון צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אמנון קמינסקי

    מפגע: ברחוב חנקין פינת רח' הפלמ"ח, מגרש פינתי גדול עליו התחייב הקבלן להקים גינה (עם משחקים ) ומזה חודשים משמש המקום מזבלה וגם נחשים פגשתי והתרעתי ב 106.מתי ידאגו פרנסי העיר לקיום ההתחייבות ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות