n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: השר חילי טרופר ביקר בוולפסון

חולון: השר חילי טרופר ביקר בוולפסון

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר, הגיע היום (יום חמישי) בשעות הצהריים אל המרכז הרפואי וולפסון כדי לחזק את ידיהם של צוותי הרפואה וביקר בין היתר את הילדה אוריין שנפצעה קשה בנפילת הטיל שלשום

חילי טרופר ענת אנגל צילום דוברות וולפסון
השר חילי טרופר עם ד"ר ענת אנגל בעת הביקור- צילום: דוברות וולפסון

מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון', ד"ר ענת אנגל: "המרכז הרפואי וולפסון מודה לשר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר על ביקורו ותמיכתו בעובדי בית החולים וחיזוק ידיהם של המטופלים.

מאז תחילת המבצע אנשי הצוות המסורים של בית החולים לחמו ונלחמים על חיי הפצועים, ביניהם ילדה בת 5 שהצוותים הרפואיים בוולפסון הצליחו להציל את חייה ובמהלך ניתוח מורכב תוקן עורק מרכזי וגדול שיצא מבית החזה ונפגע על ידי רסיס וסיכן מאד את חייה – כרגע היא בטיפול נמרץ ומצבה יציב. הנהלת ביה"ח מבקשת להדגיש את מוכנות בית החולים לכל תרחיש, אנחנו עומדים לרשות הציבור בכל שיידרש"

שר התרבות והספורט, ח״כ חילי טרופר: ״בימים קשים אלה הביקור בבית החולים וולפסון היה משב של רוח טובה ותזכורת למה שיפה וטוב בחברה הישראלית.
המסירות העצומה של הצוותים הרפואיים שמצילים חיים, השותפות ביניהם בלי הבדלי דת, גזע ומין נותנים כוח להמשיך ולפעול כדי לשמור על החברה שלנו ולתקן את שדורש בה תיקון״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות