n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: השירות הפסיכולוגי למען פליטי אוקראינה

חולון: השירות הפסיכולוגי למען פליטי אוקראינה

השירות הפסיכולוגי חינוכי בחולון, מזמין את תושבי העיר יוצאי אוקראינה, בני משפחותיהם ובני משפחה של תושבי אוקראינה כיום שנמצאים בארץ להיעזר בשירותיו.

משפחה
צילום: PIXABAY

המצב המדאיג באוקראינה ומראות המלחמה באמצעי התקשורת מעוררים רגשות לא פשוטים אצל כולנו ובמיוחד אצל יוצאי אוקראינה. המרחק מהמשפחות המתגוררות באזורי המלחמה קשה להם והם חווים חשש ודאגה, מתח וחוסר אונים.

מתוך הבנה, כי המשבר הנוכחי מביא עמו תחושות דאגה ליקירים שנמצאים במצוקה ועלול להעלות גם מצוקות ישנות שנותרו פתוחות ללא מענה עד כה, השירות הפסיכולוגי חינוכי בחולון מזמין את תושבי העיר יוצאי אוקראינה, בני משפחותיהם ובני משפחה של תושבי אוקראינה כיום שנמצאים בארץ להיעזר בשירותיו.

השפ"ח, שמציע ביום יום  מגוון מענים על ידי פסיכולוגים קליניים, חינוכיים ושיקומיים, שלח אתמול מכתב, בעברית וברוסית, לכל ההורים בעיר, שבו הוא מציע כלים להתמודדות עם תופעות הנובעות ממלחמת אוקראינה-רוסיה. השירות מציע לעת הזאת גם מענים בשפה הרוסית עבור אוכלוסייה המעוניינת בכך.

תושבים, מבוגרים וילדים, החווים מצוקה בשל המצב, מוזמנים לפנות לשירות הפסיכולוגי-חינוכי בימים ראשון – חמישי, בשעות 15:00-8:00, בטלפון 03-5027050/1.

מהשירות הפסיכולוגי מבקשים להדגיש, כי חשוב לעדכן גם את הגננת או המחנך/ת במצב ולשתף במידע הרלוונטי כדי לסייע לילדים ולמשפחותיהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות