n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הסגר הסתיים אך האכיפה נמשכת במלוא המרץ

חולון: הסגר הסתיים אך האכיפה נמשכת במלוא המרץ

עיריית חולון אוכפת כל העת את הנחיות הקורונה למען בריאות הציבור

אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (4)
צילום: עיריית חולון

כחלק מהמאבק העירוני בנגיף הקורונה, אגף הפיקוח והשיטור העירוני בעיריית חולון ממשיך לאכוף כל העת את הנחיות משרדי הממשלה, למען שמירה על הבריאות של כולנו ועל מנת להגביר את המשמעת האישית והאחריות לנושא של התושבים ושל בעלי העסקים.

אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (6) אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (5)

האכיפה מתבצעת בכל רחבי העיר, שבעה ימים בשבוע, במשך כל שעות היממה, כאשר מדי פעם בפעם נערך מבצע אכיפה ממוקד בשכונה אחת או בכמה שכונות, שבהן התחלואה גבוהה במיוחד.

במבצע ממוקד שהתקיים השבוע בשכונות קריית שרת, קריית עבודה, תל גיבורים והסביבה השתתפו שמונה צוותי שיטור ופיקוח, שאכפו עטיית מסכות במרחב הציבורי, בדגש על גינות ציבוריות גדולות.

אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (3) אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (1)

הושם דגש על מרכזים מסחריים, שבהם נבדקה העמידה בתנאי התו הסגול, דוגמת מתן שירות עם מסכה בבתי העסק שמותרים בפעילות והצבת שילוט מתאים בכניסה. כמו כן, נאכף נושא אי פתיחת בתי העסק שאינם מותרים בכך. במהלך המבצע נפקדו 650 בתי עסק ונרשמו עשרות דו"חות.

  אגף הפיקוח והשיטור העירוני בחולון במבצע אכיפת הנחיות הקורונה. צילום-עיריית חולון (2)

בתמונות- פעילות השיטור העירוני בשכונת קריית שרת- צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות