n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: המטופלים שבעי רצון מבית החולים וולפסון

חולון: המטופלים שבעי רצון מבית החולים וולפסון

המרכז הרפואי וולפסון קיבל ציון של 81% בסקר חווית המטופל במחלקות אשפוז שערך משרד הבריאות

בית החולים וולפסון צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

מתוך סקר שעורך משרד הבריאות זו השנה הרביעית, ולראשונה מאז מגפת הקורונה, כחלק מתוכנית לאומית ענפה של משרד הבריאות לשיפור חווית המטופלים בישראל נמצא כי: המרכז הרפואי וולפסון קיבל ציון של 81% בסקר חווית המטופל במחלקות אשפוז שערך משרד הבריאות.

בוולפסון נרשמה מגמת שיפור בכל המדדים לעומת 2018. מהסקר עולה כי גם בתקופת הקורונה, אשר משנה באופן משמעותי את השגרה של מערכת הבריאות, נשמרה מגמת עלייה בחוויית המטופלים.

למרות ההתמודדות האינטנסיבית שכללה פתיחת מחלקות קורונה, צמצום של מחלקות פנימיות ועומס על הצוותים המטפלים, נרשמו תוצאות המעידות על שביעות רצון המטופלים. ברמה הארצית נשמר השיפור שהושג במדדים של יחס וכבוד למטופל (88%) מידע ובהירות הסברים (85%) ורצף טיפולי (83%) . 80% שבעי רצון מתנאי האשפוז.

גב׳ שירי ויזינגר, מנהלת חווית המטופל והשירות בוולפסון: "המשימה העיקרית שלנו היא שכל מטופל שמגיע אלינו יקבל את חווית הטיפול המיטבית ויתקבל באווירה החמה והמשפחתית המאפיינת את בית החולים וולפסון. אנחנו שמחים וגאים שגם לאחר שנתיים של מגפה נשמרו התוצאות הגבוהות של בית החולים ואף חשוב מכך – נרשמה עלייה, מה שמעיד על התקדמות מתוך רצון תמידי להשתפר במסגרת עבודת הקודש שמבוצעת מדי יום על ידי הצוותים הרפואיים בשיפור השירות ואיכות הטיפול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות