n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הזמר קובי אפללו הגיע לוולפסון

חולון: הזמר קובי אפללו הגיע לוולפסון

"תרבות שווה מגיעה לכולנו": הזמר קובי אפללו הגיע להופיע למען המטופלים במרכז הרפואי וולפסון

קובי אפללו צילום מאיה סלע
קובי אפללו- צילום: מאיה סלע

משרד התרבות והספורט יערוך לאורך חודש אפריל עשרות אירועי מוסיקה, שירה וספרות ישראלית ברחבי הארץ תחת הכותרת "תרבות שווה".

במסגרת הפרויקט הגיע הזמר המוערך קובי אפללו להופעה מיוחדת היום (13.4) במרכז הרפואי וולפסון כדי לשמח את המטופלים, בני משפחותיהם והעובדים במרכז הרפואי שיגיעו להנות מהמופע. הפעילויות יהיו ללא עלות בחודש אפריל בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ, ויקיים אירועי תרבות מגוונים הפתוחים בחינם במהלך כל החודש וחג הפסח.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "ההופעה היא עבורנו עוד סימן לניצחון שלנו על המגיפה. אחרי שנתיים קשות ומתישות עבור כלל עובדי בית החולים ובני משפחותיהם שנאלצו להידרש אף הם להקרבות בפן האישי בביתם. אנו שמחים על הגעתו של הזמר הנפלא קובי אפללו שמגיע לשמח את העובדים שלנו וגם את המטופלים כאקט שמסמל את החזרה לחיים, לשגרה וכתמיכה גם בפריפריה החברתית בישראל".

חילי טרופר, שר התרבות והספורט: "אחרי שנתיים מאתגרות ולא פשוטות לכולם ולעולם התרבות בפרט, אנו שמחים על הפרויקט החשוב במסגרתו יתקיימו מופעים ללא עלות בכל רחבי הארץ. תרבות בהחלט צריכה להגיע לכולם ולכולן. זו הזדמנות להודות לשותפים ברשויות המקומיות ובבתי החולים, שנרתמו לפרויקט הייחודי".

הפרויקט בהפקה וניהול תוכן של אינוויז'ן שיווק חוויתי כולל 29 אירועים וכ-170 אמנים, יכלול אירועים לוותיקים וילדים, במגוון שפות – עברית, ערבית ואיידיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות