n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הוארך מעצרן של הגננת והסייעת החשודות בהתעללות

חולון: הוארך מעצרן של הגננת והסייעת החשודות בהתעללות

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרן של שתי החשודות העיקריות בהתעללות בפעוטות בפעוטון בחולון. בית המשפט צפוי לאשר היום (ראשון) את פרסום שמן של הגננת והסייעת החשודות.

גן ילדים ילד צילום PIXABAY
צילום אילוסטרציה: PIXABAY

ביום חמישי נפתחה חקירת משטרה אחרי תלונה שהתקבלה מהורי פעוטה כבת שנתיים בדבר חשד לפגיעה בילדתם בפעוטון בחולון. לידי המשטרה הגיעו הקלטות מצמררות של הגננת וסייעת נוספת שמקללות את הילדים בגן הפרטי בצורה חמורה ומזעזעת.

לאור הממצאים, הוחלט לעצור את הגננת כבת 60 וזמן קצר לאחר מכן גם את הסייעת בת 35. ביום שישי, ביקשה המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצר השתיים, בית המשפט נעתר לבקשה והאריך את מעצרן עד ליום שני.

כמו כן, בית המשפט צפוי לאשר היום (ראשון) את פרסום שם הגננת והסייעת וכן פרסום הגן בו התרחשו האירועים החמורים. בדיון שהתקיים בתל אביב להארכת המעצר, הגיעו הורים מהגן להפגין ולמחות כנגד השתיים.

למרות שהשמות עדיין חסויים, ברשתות החברתיות כבר פורסם שם הפעוטון וגם השמות והתמונות של הגננת והסייעת החשודות. מיותר לציין כי התגובות ברשתות זועמות והגולשים לא חוסכים מילים קשות מהחשודות במעשים הנוראיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות