n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: האם ג'סי כהן תהפוך לקריית בנימין נתניהו…?

חולון: האם ג'סי כהן תהפוך לקריית בנימין נתניהו…?

ההצעה לסדר היום שיעלה ניסן זכריה בישיבת מועצת העיר הקרובה בעניין שינוי שם השכונה הוותיקה, כבר מעוררת סערה ברשתות החברתיות

ג'סי כהן צילום עיריית חולון
ג'סי כהן צילום עיריית חולון

חבר מועצת העיר חולון מטעם "עידן חדש"- ניסן זכריה, פרסם הבוקר כי בכוונתו להעלות הצעה לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה ובה יקרא לשנות את שמה של שכונת ג'סי כהן לשם "קריית בנימין נתניהו".

זכריה נימק וכתב: "שכונת ג'סי כהן שסבלה שנים מקיפוח מתמשך של הרשות המקומית וסובלת כיום מהזנחה. היות ובעתיד הקרוב אנו עומדים בפני אישור תוכנית להתחדשות עירונית, דבר שיפיח רוח חדשה ותקווה לחיזוק השכונה, וכחלק מההתחדשות מוצע לשנות את שם השכונה."

עוד הוסיף זכריה: "ההצעה לשינוי שם השכונה עלה מספר פעמים בעבר וכיום יש תמיכה רחבה של תושבי השכונה לשינוי השם. הבחירה בראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, היא בחירה טבעית וזאת לאור פועלו הרב ותרומתו למדינה".

באופן לא מפתיע, הפרסום של זכריה, גרר תגובות רבות ברשתות החברתיות, חלקן תומכות במהלך ומברכות את זכריה על הרעיון, אך רובן הגדול כועסות ומלגלגות. הסיכוי לקבלת ההצעה ויישומה, נמוך ביותר, אך עצם העלתה לסדר היום, גרר שיח אינטנסיבי בין תושבים משני צידי המתרס הפוליטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות