n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: גנים גם בימי שישי

חולון: גנים גם בימי שישי

בחולון החליטו להמשיך ולהפעיל את גני הילדים בשבוע עבודה מלא, הכולל גם את ימי שישי, וזאת בהתאם למתווה משרד החינוך.

פעילות בגני ילדים עירוניים בחולון בתקופת הקורונה צילום-עיריית חולון (2)

חרף החלטת פורום ה-15 של הרשויות העצמאיות לעבור לפעילות של 5 ימים בגני הילדים, עיריית חולון ועיריית גבעתיים מודיעות הערב, כי שתי הערים החליטו להמשיך ולהפעיל את גני הילדים בשבוע עבודה מלא, הכולל גם את ימי שישי, וזאת בהתאם למתווה משרד החינוך.

בחולון ובגבעתיים סבורים, כי יש לעשות מאמץ בנושא לאחר תקופה ממושכת שבהם הילדים שהו בבית. בנוסף, להערכת מינהלי החינוך בשתי הרשויות, לא ניתן לקיים פעילות מרחוק לילדים כה צעירים ובכל מקרה, רובם של הגנים יוכלו לפעול 6 ימים גם אם עלולים להתעורר קשיים נקודתיים. 

ראש עיריית חולון מוטי ששון:  "הכי קל זה לעבור ל-5 ימי פעילות בגנים אבל אני לא מחפש מה שקל אלא מה שטוב לילדים ולהורים. סוף כל סוף חזרו הילדים לפעילות בגנים ואין צורך לשבש את השגרה שלהם ושל הוריהם, שחלקם אף חזר לעבודה וזקוק ליום שישי. העירייה נערכה בצורה טובה לקראת פתיחת הגנים וגם אם יתעוררו קשיים נקודתיים, נתמודד איתם ונשמור על בריאותם של הילדים, הגננות והסייעות".

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: "לאחר תקופה כל כך ארוכה ומורכבת, בה שהו ההורים עם הילדים בבית, ביטול הלימודים בימי שישי, היום היחיד בשבוע המאפשר להורים מספר שעות לעצמם, נראה לי כהחלטה שאינה מטיבה הן עם ההורים והן עם הילדים. במשך הימים האחרונים עשינו כל שביכולתנו על מנת לשבץ צוותים בגני הילדים, מה שלשמחתי מאפשר לנו לאפשר בגבעתיים לימודים בגני הילדים גם בימי שישי, תוך שמירה על בריאות הצוותים והילדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סמים בדיקת מעבדה פלילית צילום דוברות משטרת ישראל (1)

סוכריות ספוגות בסמים נתפסו בחולון

תפריט נגישות