n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון בצבע אדום בוהק

חולון בצבע אדום בוהק

בעיר, נכון ליום שני בבוקר- 1163 חולים מאומתים.

חולון עיר אדומה קורונה

עפ"י נתוני פיקוד העורף ניתן לזהות קפיצה משמעותית במספר התושבים המאומתים לקורונה בחולון כאשר נכון להיום, שני, 21.9.20, יש בחולון 1,163 חולים פעילים שמתוכם נוספו 36  חולים רק ביממה הקודמת. קצב ההכפלה בחולון עומד על 1.83%  ולמעלה מ-1,800 מתושבי העיר נמצאים בבידוד.

עפ"י פיקוד העורף, מיקוד התחלואה בחולון הינו בכל העיר ולא שכונתי שכן רובן של השכונות מוגדרות כאדומות ומקצתן – כתומות. כך, למשל, בתל גיבורים – 162 חולים, בקריית אילון – 122 חולים, בנאות רחל – 98 חולים, בגרין – 96 חולים, בקריית עבודה – 92 חולים, בקריית בן גוריון – 74 חולים, בקריית שרת (מערב) – 69 חולים, בנווה ארזים 65 חולים, בג'סי כהן – 64 חולים ובאגרובנק – 58 חולים.

ראש העיר מוטי ששון: "זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית ומצב התחלואה בעיר תלוי רק בנו! עלינו להירתם כאיש אחד לשמירה על ההנחיות – בסגר ולאחריו –  בכדי לבלום את התפשטות הנגיף. חולון עיר אדומה כבר כשבוע ימים וזוהי שעת חירום אמיתית. אם המצב לא ישתפר, גם לאחר הסגר תישאר העיר תחת מגבלות כואבות. אם כולנו לא נתעורר ונציית להנחיות כלשונן – ביחד, המחיר יהיה כבד!"

לאור המספרים המזנקים בעיר, באגף הפיקוח והשיטור העירוני עוסקים מזה מספר שבועות באכיפה מוגברת ברחבי העיר על אי עטיית מסכות במרחב הציבורי ועל התנהלות העסקים עפ"י נהלי התו הסגול וכך גם תימשך הפעילות.

העירייה פועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ושני הגופים קוראים לציבור להקפיד על קיום תקנות הסגר, לעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי ולשתף פעולה עם השוטרים והמפקחים כחוק במהלך פעולות האכיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות