n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: אלו ההופעות שמחכות לכם בחול המועד

חולון: אלו ההופעות שמחכות לכם בחול המועד

מופעי מוזיקה חיים עם מיטב האומנים ויריד אופנה יתקיימו בחול המועד פסח

תמונה מופעים

לצד פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון והמוזיאונים והגלריות שיהיו פתוחים חינם במהלך חוה"מ, עיריית חולון ומרכז העסקים עזריאלי חולון פותחים את האביב בסדרת הופעות חגיגית במיוחד.

במשך שבוע ימים יתקיימו הופעות חיות של מוזיקה ישראלית שכל כך התגעגענו אליהן עם מיטב האומנים: שלומי שבת, עידן עמדי, נתן גושן, החברים של נטשה, קרן פלס וזהבה בן.

לטובת עידוד העסקים המקומיים, יכלול כרטיס המופע גם שובר של 50 ₪ לשימוש במגוון המסעדות והחנויות במתחם עזריאלי. כל הפרטים בקישור זה>>

להלן הלינק לרכישת כרטיסים – https://www.tmisrael.co.il/event-group/2386780/ALL/iw

 

בנוסף, יתקיים במרכז עזריאלי חולון יריד האופנה "שוות ומתלבשות" בדגש על מידות גדולות. היריד יארח מעצבות ישראליות מוכשרות מחר ומחרתיים, ימים שני ושלישי, 22 – 23 במרץ, אשר יפעילו 10 בוטיקים נשיים של אופנה שבכל אחד מהם יש שפע של בגדים במידות ביניים וגדולות, ממש קניון קטן שיוקם ליומיים לטובת הנשים החולוניות השוות. מדובר בבילוי וגם קניות בכיף שעל הדרך מבקש לתמוך בתעשייה הישראלית.

שוות מתלבשות

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות