n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

חודש בלי ניצחון הסתיים ביום שישי כשירמיהו חולון כבשה רביעייה וצמצמה את הפער מכפר שלם שבפסגת ליגה א', לנקודה אחת בלבד

ירמיהו חולון צילום רועי אסף
חזרו לנצח- צילום: רועי אסף

הסגל של המאמן ויקטור גניש שמשתנה בכל שבוע, עלה אל כר הדשא בחולון בצהריי יום שישי, לא רק עם שחקנים חדשים בהרכב (אדיר רחמים, פרינס תומס), אלא גם עם תלבושת חדשה בצבע אפור להפתעת האוהדים שהיו צריכים כמה שניות בשביל להבין שהצהובים הם האורחים מנורדיה ירושלים (הנהלה יקרה, נא לחזור ללבוש סגול וצהוב, הצבעים המקוריים של המועדון! תודה!).

ירמיהו חולון 1 צילום רועי אסף

ירמיהו חולון בפתיחת המשחק

הפתיחה הייתה מהוססת ונורדיה מתחתית הטבלה שהגיעה מחוזקת בכ-50 אוהדים ססגוניים ביציע, הפתיעה את חולון ובדקה ה-15, עלתה ליתרון של 1:0.

המפנה החל 5 דקות לאחר מכן כששופט המשחק שלף כרטיס אדום אל עבר שחקן נורדיה- מתן שוורץ. חולון ניצלה היטב את היתרון המספרי על כר הדשא, החלה ללחוץ את שערה של האורחת ובדקה ה-28, בר סויסה התכבד בשער הבכורה שלו במדי חולון ואיזן ל- 1:1.

ירמיהו חולון 2 צילום רועי אסף

חוגגים את השער המאזן

למחצית השנייה עלתה חולון עם הרבה יותר ביטחון במטרה אחת, להגיע לפחות פעם נוספת עד לשערה של נורדיה ולרשום סוף סוף 3 נקודות במשחק ליגה.

בדקה ה-51, הגיע המהפך המיוחל עם שער שכבש מאור אסור ובחולון נשמו לרווחה. חמש דקות לאחר מכן, בר סוויסה כבש את השני שלו במשחק וכולם היו בטוחים שהמשחק גמור, אבל נורדיה הפתיעה את הגנת חולון ש"נרדמה בשמירה" ובתוך דקה אחת הצליחה לכבוש שער, לצמצם ל-3:2 ולהחזיר את המתח למשחק.

ירמיהו חולון ויקטור גניש צילום רועי אסף

נושמים לרווחה אחרי המהפך

הסיפור נגמר באמת חמש דקות לסיום כשחולון קיבלה בעיטת עונשין מ-11 מטרים ומאור אסור, כמו בר סוויסה, השלים צמד אישי וחתם את תוצאת המשחק- 4:2 שהוסיפו שלוש נקודות חשובות.

בעקבות תוצאת התיקו של כפר שלם, ההפרש בין שתי הקבוצות עומד כעת על נקודה אחת,כשמלמטה יפו אשר במקום השלישי ודולקת אחרי חולון נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד.

דרמה קטנה התרחשה בדקות האחרונות כשאל כר הדשא נכנס כמחליף שחקן הרכש החדש של חולון, פרינס תומס. פחות מדקה לאחר שנכנס, הוא התנגש בטעות במגן חולון רוני ספקטור וספג מכה חזקה מאוד בראשו.

פרינס תומס צילום רועי אסף

פרינס תומס מסוחרר לאחר המכה שספג בראשו

השחקן נראה מסוחרר והרבה להחזיק את המצח אך סירב לצאת לטיפול גם כשצעקו לו מהספסל וגם כששופט המשחק בדק לשלומו. בסופו של דבר, לאחר שמעד מספר פעמים ושניות לפני השריקה האחרונה, הוא יצא מתחומי המגרש וקיבל טיפול רפואי. בהמשך הוזמן חובש מד"א ואחרי בדיקה התברר כי הוא סובל מזעזוע מוח קל, אך בסך הכל מצבו טוב.

טיפול רפואי פרינס תומס ירמיהו חולון צילום רועי אסף

תומס מקבל טיפול בסיום המשחק

במחזור הבא תצא חולון למשחק חוץ מול כסייפה ובמקביל תפתח עיניים ואוזניים גם למשחקים של יפו מול דימונה וכמובן של המוליכה כפר שלם שתשחק בחוץ מול הפועל אזור.

בר סויסה איתמר אפרת ירמיהו חולון צילום רועי אסף

בר סויסה ואיתמר אפרת מחויכים בסיום. צילומים: רועי אסף

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות