n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / וחולוניה צהלה ושמחה

וחולוניה צהלה ושמחה

שבוע לאחר זכייתה באליפות המדינה, נערכו חגיגות האליפות של המועדון הסגול במעמד ראש העיר ובהשתתפות אלפי אוהדים שהגיעו לשמוח עם חולוניה בפעם האחרונה העונה

הפועל חולון חולוניה חגיגות אליפות צילום רועי אסף
חגיגות האליפות של חולוניה! צילום: רועי אסף

עוד לפני תחילת האירוע הצבעוני מחוץ להיכל, נערך מפגש חגיגי ואינטימי של אנשי הקבוצה, השחקנים עם ראש העיר מוטי ששון שהגיע לברך וגם שימח את אנשי הפועל חולון כשהודיע שבשנה הבאה התקציב אותו מקבלת הקבוצה מהעירייה, יגדל באופן משמעותי.

גיא גודס איתן לנציאנו מוטי ששון זוהר נוימרק צילום רועי אסף הפועל חולון הנהלה צילום רועי אסף

בשעה 19:00, יצאה צעדת האוהדים שהפכה למסורת לפני אירועים גדולים. הפעם ההתכנסות הייתה במרכז המסחרי בקריית שרת ומאות סגולים צעדו עד לחניון ההיכל, שם התקיים האירוע המרכזי.

צעדת אוהדים צילום אוהדי הפועל חולון

צילום: באדיבות אוהדי הפועל חולון

הרחבה התמלאה באוהדים, משפחות ואלפי תושבי חולון שהגיעו לשמוח ולחגוג אליפות. על הבמה די.ג'י אור שלום, הקפיץ את הקהל עם שירי האוהדים ואף השמיע לראשונה באופן פומבי את שיר האליפות החדש של הזמר דניאל בן יוסף.

הפועל חולון חגיגות אליפות צילום רועי אסף

אחרי "מחרוזת שירי קהל" אותה הובילו נציגי האוהדים על הבמה, הגיע תורם של הכוכבים האמיתיים. גדי רבינוביץ נטל את המיקרופון והציג בפני אלפי הצופים את אלופת המדינה לשנת 2022.

על הבמה עלו בזה אחר זה: יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו, הספונסרים שלמה אייזיק ויוסי לוי, צוות ההנהלה והלוגיסטיקה: רועי דבורה, אורן שדה, ניר אורון, מאיר עובדיה, עמית גולדיאן, ויקטור תשובה ועוז כהן אחריהם עלו המאמנים גיא גודס ועמית שרף וכמובן השחקנים שהגיעו בהרכב כמעט מלא למעט בודדים שעזבו את הארץ לפני שידעו על האירוע. נכחו: רפי מנקו, ניב משגב, פרדי בורדיון, מייקל קייזר, ג'ו רגלנד, טיירוס מגי והצעירים איתן ינאי, עידו רומי ואופק פוגלמן.

הפועל חולון צילום רועי אסף

אחרון עלה לבמה קפטן הקבוצה גיא פניני, שאחז בידו את הצלחת המוזהבת והניף אותה פעם נוספת מול הקהל של חולוניה. ראש העיר מוטי ששון, עלה לבמה, בירך את תושבי חולון והודה לקבוצה על ההישג והשמחה שהביאה לעיר. הערב נחתם עם הופעה של הזמר קובי פרץ וכמובן עם זיקוקי דינור מרהיבים.

המסך ירד על עונת 2021/22, העונה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הפועל חולון ונשאר רק לקוות שגם בשנים הבאות יהיו סיבות לחגיגות דומות בסוף העונה.

           מוטי ששון טיירוס מגי צילום רועי אסף

צילומים: רועי אסף

 

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות