n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הרוג בתאונה בצומת חולון

הרוג בתאונה בצומת חולון

השנה האזרחית החדשה נפתחה עם תאונה קשה, בין שני כלי רכב. שלושה נפגעו, אחד נפטר בבית החולים

תאונה רכב הפוך צילום ליאור פז תיעוד מבצעי מדא
צילום: ליאור פז, תיעוד מבצעי מד"א

במוצאי שבת התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים בכביש 44 מחלף חולון בחיבור לכביש 20. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו במקום טיפול רפואי לשלושה פצועים בדרגות פציעה שונות.

גבר כבן 40 במצב אנוש פונה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה אל בית החולים שמיר אסף-הרופא, גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית פונה אל בית החולים איכילוב ואישה כבת 25 במצב בינוני עם חבלת ראש, פונתה אל שיבא בתל השומר. בבית החולים נקבע מותו של אחד הפצועים.

תאונה צילום ליאור פז תיעוד מבצעי מדא

צילום: ליאור פז- תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אנואר שרקאוי סיפר: "הייתי ברחוב סמוך כשקיבלתי באפליקציית הכוננים של מד"א את הדיווח על הרכב ההפוך. אחד מהפצועים שכב מחוסר הכרה מתחת לחלקו האחורי של הרכב ו-2 הפצועים הנוספים היו לכודים בתוכו.

בסיוע אזרחים חילצנו את הפצועים והתחלנו מיד בטיפול רפואי. הגבר שהיה לכוד מתחת לרכב פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש ו- 2 הפצועים הנוספים פונו בניידות טיפול נמרץ כשמצבם קשה ובינוני."

תאונה צילום תיעוד מבצעי איחוד הצלה

צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

ליאור ארגי חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. אחד מהרכבים התהפך. הענקנו בזירה סיוע ראשוני לפצוע אנוש שפונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה. כמו כן הענקנו סיוע לגבר ואשה שנפצעו קשה ובינוני".

עמית סיני חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני בזירה הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב, אסף הרופא, ושיבא. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל – מחוז ת"א הגיעו אל המקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

    תאונה רכב הפוך צילום תיעוד מבצעי איחוד הצלה

צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות