n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולוניה מול הרצליה בחצי גמר גביע המדינה!

חולוניה מול הרצליה בחצי גמר גביע המדינה!

בהגרלה שנערכה בצהריים ביד אליהו, נקבע כי הפועל חולון תפגוש בשבוע הבא את בני הרצליה בשלב חצי הגמר כשבמשחק השני תשחק הפועל תל אביב נגד המנצחת בין מכבי תל אביב לגליל העליון

גביע המדינה צילום רועי אסף
גביע המדינה והצעיף הסגול- צילום: רועי אסף

ביום שני הבא 14.02.2022, ייערך בהיכל הספורט ביד אליהו תל אביב, אירוע חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ובהגרלה שנערכה היום (ראשון), נקבע כי חולון תשחק במשחק הראשון מבין השניים, מול בני הרצליה. בדרך לחצי הגמר, חולון ניצחה בבית את הפועל חיפה והרצליה ניצחה בחוץ את נס ציונה.

אוהדי חולון הוותיקים, לבטח זוכרים את המפגש הקודם בין שתי הקבוצות בגביע המדינה באותו המגרש אי שם בשנת 1995, משחק גמר שזכור בעיקר בגלל מהומות הענק שהתרחשו בסיומו.

באותו המשחק קבוצת הכוכבים של חולון הגיעה כפייבוריטית לזכות בגביע ראשון אך הרצליה ניצלה חולשה לא ברורה של ה"גלאקטיקוס" בסגול, ניצחה וזכתה בגביע.

אוהדי חולון לא השלימו עם רוע הגזירה, החלו להשתולל ולזרוק בקבוקים אל עבר המגרש. המשחק הופסק לדקות ארוכות ואפילו נשיא המדינה דאז- עזר ויצמן ז"ל, לא הצליח להרגיע את הרוחות.

עם שריקת הסיום, החלה מהומה גם על הפרקט ושחקני חולון אף החלו להתאגרף עם שחקני הרצליה. בעקבות הבלגאן הגדול נגזרו על חולון משחקי רדיוס בשלב הפלייאוף של הליגה, עונש שמנע ממנה גם זכייה היסטורית באליפות אחרי הפסד 3:1 בסדרה לגליל העליון למרות יתרון ביתיות שנמחק.

כריס ווטסון גביע המדינה הפועל חולון צילום שי גלבוע

כריס ווטסון מניף את הגביע הראשון של חולוניה בשנת 2009- צילום: שי גלבוע

מאז אותו משחק, עברו מים רבים בנהר, חולון הספיקה לזכות באליפות ושני גביעים עם ניצחונות על הבאזר בכל אחד ממשחקי הגמר. דבר אחד ברור לכולם, למפגש ביום שני, חולון תגיע מפוקסת ומרוכזת במטרה להעפיל למשחק האחרון על התואר הנחשק.

   שלומי הרוש גביע המדינה הפועל חולון צילום עודד קרני איגוד הכדורסל

שלומי הרוש והגביע השני בשנת 2018- צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות