n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / העיקר התוצאה

העיקר התוצאה

במשחק רע לתפארת, הצליחה הפועל חולון להישאר הפחות גרועה ולנצח 72:69 את הפועל באר שבע. הפנים כבר ליום רביעי למשחק המכריע בליגת האלופות

הפועל חולון 1 צילום רועי אסף
משחק קשה לצפייה עם סיום טוב- צילום: רועי אסף

ללא כריס ג'ונסון, פרדי בורדיון, היידן דלטון וניב משגב הפצועים, אירחה הפועל חולון את הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל במטרה לצלוח אותו בשלום לקראת המשחק החשוב ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. בסופן של 40 דקות של כדורסל לא טוב בלשון המעטה, הצהובים סגולים ירדו מהפרקט עם ניצחון דחוק ונשמו לרווחה.

הפועל חולון צילום רועי אסף

בורדיון, דלטון וג'ונסון צופים בחברים מבחוץ- צילום: רועי אסף

מאמן חולון גיא גודס, נאלץ להרכיב חמישיות מאולתרות מהסגל החסר מאוד שלו ומי שנהנה מקרדיט גבוה היה הגארד אדם סמית' שמצידו החזיר עם משחק מצוין והיה הטוב ביותר על המגרש.

אדם סמית הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

משחק שני ברציפות שהוא דואג לניצחון- אדם סמית. צילום: דודי אוחיון, מנהלת הליגה

ההתחלה הייתה של האורחים מבאר שבע והם ברחו תוך זמן קצר ליתרון 18:10. אז התעוררו טיירוס מגי ואדם סמית' ומחקו את היתרון האדום כמעט לחלוטין. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 21:18 לבאר שבע.

הרבע השני היה הפכפך והיתרון עבר מצד לצד כשבחולון בולטים שלושת הזרים מהקו האחורי- מגי, רגלנד וסמית'. למחצית ירדה חולוניה כשהיא ביתרון שביר 32:30 אחרי עשר דקות עם אחוזי קליעה נמוכים במיוחד.

טיירוס מגי הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

6 שלשות בדרך לניצחון- טיירוס מגי. צילום: דודי אוחיון, מנהלת הליגה

סמית' הוביל בריחה קטנה של חולון עם פתיחת המחצית השנייה, אבל באר שבע הפעילה היטב את הזרים שלה וחזרה להיצמד. היתרון הקטן של חולון נשמר ולהפסקת הרבעים האחרונה ירדו החניכים של גודס כשהם מובילים 54:51. 

שתי החטאות עונשין לא אופייניות של סמית וריכוז של האדומים בצד השני, הובילו למהפך 58:57, שהעיר את החולונים על הפרקט וגם ביציע. התגובה הייתה מהירה וסמית חיפה על החטאות העונשין, עם שתי שלשות שהחזירו את היתרון לצד הנכון. הפרטנר של סמית למשחק- טיירוס מגי, קבר שלשה מספר 6 ושלשה נוספת של מנקו קבעה 71:63 כשנותרה חצי דקה לשחק.

הקהל כבר שמח על הניצחון, אבל באר שבע החליטה למתוח את המשחק עד לסיום ובתוך 25 שניות קלעה 6 נקודות רצופות והורידה ל- 71:69. קייזר נשלח אל קו העונשין כשנותרה שנייה וחצי לשחק, החטיא את הראשונה אך קבע את תוצאת המשחק עם הזריקה השנייה שהייתה מדויקת. ניצחון חשוב בתצוגת משחק שכולם חוץ ממגי וסמית', יעדיפו לשכוח.

מייקל קייזר הפועל חולון צילום דודי אוחיון מנהלת הליגה

קייזר נוחת מעוד טיסה מוצלחת- צילום: דודי אוחיון, מנהלת הליגה

קלעו: סמית' 20 (4 שלשות), מגי 18 (6 שלשות), קייזר 15 (100% מהשדה), מנקו 10, רגלנד 4, טל 3, זאק 2. כאמור, ביום רביעי תגיע להיכל הסגול קבוצת דיז'ון הצרפתית בידיעה שניצחון, יעלה את חולון לשלב הבא מהמקום הראשון בבית, שיקנה לה את הביתיות בסדרה הבאה של הטוב מ-3 משחקים. אל הליגה המקומית תחזור חולון במוצאי שבת, כשתצא למשחק חוץ בכפר בלום מול הפועל גליל עליון.

    טיירוס מגי סטיב זאק הפועל חולון צילום רועי אסף

מגי וזאק עם הפנים ליום רביעי- צילום: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות