n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "המטרה: פיינל-פור"

"המטרה: פיינל-פור"

קבוצת הכדורסל של הפועל חולון, קיימה הערב (רביעי) לראשונה בהיסטוריה, מסיבת עיתונאים דרך אפליקציית "זום", לקראת חידוש העונה בעוד שבועיים וחצי

שלומי הרוש צילום מאפליקציית זום

במסיבת העיתונאים הווירטואלית, ייצגו את חולון- יושב ראש הקבוצה איתן לנציאנו, מנהל הקבוצה- רועי דבורה, סמנכ"ל התקשורת גדי רבינוביץ, מאמן הקבוצה הזמני- עמית שרף וקפטן הקבוצה- שלומי הרוש.

המאמן שנקרא לדגל אחרי שנקבע סופית שסטף דדאס יחזור רק לתחילת העונה הבאה, נשמע מוכן לאתגר החדש ואמר: "אני מתרגש מאוד להיות פה, זה כבוד גדול, היום כבר היינו בסגל מלא, יש לנו בסיס מאוד חזק של ישראלים ותיקים וטובים. אנחנו מחכים למשחק הראשון והמאוד חשוב שלנו נגד באר שבע. אני מרגיש שכל המועדון מאחורי. זה אתגר מאוד גדול בשבילי".

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו: "נכון שהתנגדנו לחזרה למשחקים, הפועל חולון בנויה על בסיס אוהדים ומשחקים ביתיים בעיקר בסוף העונה ובסדרות הפלייאוף שמשם אנו מכניסים המון כסף, מנויים, עלייה בכמות הספונסרים וכדומה. אבל כשאני מגיע לאימונים יש לי התרגשות מחודשת. אנחנו מקווים שנעמוד ביעדים שלנו ונגיע לפיינל פור. אני מאחל בריאות שלמה, ליגה מהנה עם פחות פציעות ויותר הישגים. לנציאנו נשאר לגבי אי חזרתו של המאמן היווני ואמר: "כל מה שקורה עם המאמן שלנו, הוא בתיאום מלא איתנו. הסיבות שלו מוצדקות, כרגע הוא לא יכול להגיע וכל החלטה שלו היא באישור שלנו. כולנו סומכים על עמית והעוזר החדש שלו שכולנו מכירים ואוהבים (גוני יזרעאלי, ר.א) ואנחנו בטוחים שהם יעמדו במטרות".

קפטן הקבוצה שלומי הרוש, דיבר על התחושות של חבריו השחקנים החדשים והוותיקים לקראת הפתיחה המחודשת: "אנחנו הישראלים נשארנו, אבל ארבעת הזרים שלנו חדשים ואנחנו צריכים להכניס אותם מהר לעניינים. מהבחינה הזו, ההתרגשות מאוד גדולה. מחכה לנו חודש מאוד צפוף. חשוב לנו לשמור על הבריאות וההישגיות ולמצוא את האיזון הנכון בין שניהם. יש לנו שבועיים וחצי להיכנס לכושר טוב. חוץ מפציעות והכל, צריך לחבר קבוצה מחדש. יש פה חשש אבל אנחנו שחקני כדורסל וזה חלק מהספורט, נצטרך לשמור על עצמנו בעזרת הצוות שיש לנו שיודע לעשות את זה".

מנכ"ל הקבוצה רועי דבורה, דיבר על הצד הלוגיסטי והשימוש במגרש הביתי: "מבחינת האולם שלנו, פנינו להנהלת ההיכל ואיתן, גם העביר פנייה לראש העיר, בעקבות עזרה שהעניקו עיריות אחרות לקבוצות. השימוש שלנו באולם בחודש יוני יעשה ללא עלות וזה ראוי לציון. הגשנו בקשה למנהלת הליגה לשנות את סדר המשחקים בבית העליון, אם נהיה שם, כדי שנוכל לארח את שלושת המשחקים הראשונים. ברבע הגמר לא יהיה לנו אולם ביתי, קצת מוקדם לקבוע איפה נשחק. יכול להיות שזה יהיה אולם בחולון, זיסמן או אולם אחר".

הקבוצה התאמנה בסגל המורחב והמלא הכולל לא פחות מ-17 שחקנים, היא צפויה לקיים בקרוב משחק הכנה לקראת החזרה הרשמית לליגה בתאריך 21.06, אז תצא למשחק חוץ בבאר שבע במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב השני.

(בתמונה: הפועל חולון במסיבת העיתונאים הווירטואלית. צילום מאפליקציית ZOOM)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות