n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / דרך ההגנה פינת הלוחמים

דרך ההגנה פינת הלוחמים

אחרי מחצית ראשונה נוראית, הפועל חולון בראשות טיירוס מגי, "התפוצצה" על הגרמנים ורשמה ניצחון ענק בשלב 16 הגדולות של ליגת האלופות

טיירוס מגי 1 צילום FIBA BASKETBALL
טיירוס מגי- צילום: FIBA BASKETBALL

אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר לדיז'ון הצרפתית, ידעו בחולון שהמשחק הביתי מול לודוויסבורג הגרמנית הוא קריטי. המחצית הראשונה הייתה הגנה אחת גדולה וללא התקפה, שתי הקבוצות נתנו את הכל בחלק ההגנתי ופשוט לא נשאר להן כוח להכניס את הכדור אל תוך הטבעת.

כל סל שהושג, הרגיש כמו שער בכדורגל והרגעים הבולטים במחצית הראשונה היו החסימות הגדולות של קייזר ועוד אחת מטורפת של מגי, שגרמו לקהל ביציעים לתפוס את הראש בין הידיים.

פרדי בורדיון עלה מצוין מהספסל וקלע את שתי השלשות היחידות של חולון במחצית שהסתיימה בתוצאת כדוריד- 22:21. שתי השלשות הספיקו לפרדי בשביל לסיים כקלע המוביל בחלק הראשון של המשחק.

פרדי בורדיון צילום FIBA BASKETBALL

סיים כקלע המוביל במחצית- פרדי בורדיון. צילום: FIBA BASKETBALL

המחצית השנייה נפתחה עם סל ועבירה לטובת כריס ג'ונסון כשגם מהעבר השני נראה שהגרמנים מצליחים להיות יותר פעילים בהתקפה. האורחים ניצחו חוסר ריכוז של הסגולים והצליחו לברוח להפרש הכי גבוה מאז תחילת המשחק, 35:30.

אז התעורר טיירוס מגי, שבמחצית הראשונה סבל כמו כולם מאחוזי קליעה נמוכים. הגארד המצוין שערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו בחולוניה, קלע 4 שלשות רצופות בתוך פחות משתי דקות! הרים את הגג בהיכל הסגול ונתן את האות להצגה שנמשכה עד לסיום.

טיירוס מגי צילום FIBA BASKETBALL

קאמבק מהסרטים, טיירוס מגי- צילום: FIBA BASKETBALL

ברבע האחרון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. ג'ו רגלנד חזר לעצמו והחל לחלק מטעמים לחבריו בדרך ל-14 אסיסטים במשחק כולו. קייזר שהציג משחק התקפי רע, חיפה במשחק הגנה משובח ויחד איתו גם סטיב זאק שרשם מספר חסימות מרשימות בעצמו.

סטיב זאק צילום FIBA BASKETBALL

מחצית שנייה מצוינת- סטיב זאק. צילום: FIBA BASKETBALL

יחד איתם התעוררו גם רפי מנקו שרשם מהלך של 4 נקודות ומי שנעל סופית את המשחק היה כמובן המצטיין- טיירוס מגי עם שלשה חמישית. הגרמנים הרימו ידיים, ובסיום ניצחון ענק 69:51. קלעו: מגי 19, ג'ונסון 12, רגלנד 10, זאק 9, מנקו 7, סמית ובורדיון 6 כל אחד.

כריס גונסון צילום FIBA BASKETBALL

שר ההגנה, כריס ג'ונסון- צילום: FIBA BASKEBALL

ללוחמים הסגולים אין יותר מידי זמן לחגוג את הניצחון או לנוח, כי ביום ראשון הם עולים למשחק של להיות או לחדול מול בני הרצליה והמטרה היא אחת- לחזור ליד אליהו גם ביום חמישי הבא, לקרב באחרון בהחלט על גביע המדינה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות