n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בשביל הנוחות שלכם

בשביל הנוחות שלכם

בעיריית חולון נערכים במרץ לחידוש קבלת הקהל עם עשרות תומכי שירות

תומכי שירות צילום עיריית חולון

בהמשך להודעת העירייה על פתיחת בנייני עיריית חולון לקבלת קהל בתיאום מראש החל ממחר, יום חמישי, נערכים בעירייה בכל התחומים על מנת לטייב את השירות לתושבים ולמבקרים בהתאמה להנחיות התו הסגול.

לאחר שברחבי הבניינים נתלו הנחיות לעובדים ולמבקרים, נערכה הבוקר הדרכה ל-25 עובדים ועובדות אשר הוגדרו כ"תומכי שירות". העובדים התכנסו ברחבת הדשא שבצמוד לבניין העירייה וקיבלו תדריך מפורט על עקרונות השירות בעידן הנוכחי. מדובר בעובדים מנוסים בעלי תודעת שירות מפותחת אשר תפקידם לקבל את מבקש השירות שהגיע לעירייה, לאחר שתיאם ביקור מראש, וללוות אותו ישירות ליחידה המבוקשת. המטרה לסייע לתושב במציאת מבוקשו ובכך לקצר את השהות בבניין ולאפשר לתושבים נוספים להיכנס ולקבל שירות.

ההחלטה על הכשרת תומכי שירות הינה חלק ממהלך רחב יותר של היערכות העירייה לשיפור השירות בעידן הקורונה. בהנחיית ראש העיר מוטי ששון החלו לפעול צוותים הנערכים באופן מיטבי לתקופת "היום שאחרי" – שגרה בצל קורונה. הצוותים עוסקים בתכנון האתגרים החדשים, הסדרת וקביעת הפעולות הדרושות לביצוע, סנכרון ותיאום לטווח הקצר, הבינוני והארוך. הצוותים עוסקים בתחומי התקציב, עסקים, שירות, קהילה, חינוך, פיתוח עירוני ועוד.

כפי שכבר נמסר, בעיריית חולון ממליצים לתושבים לבצע פעולות מקוונות באמצעות אתר העירייה ולקיים פגישות טלפוניות, אשר יחסכו לתושב זמן והגעה מיותרת.  הגעה לעירייה תתאפשר בשעות קבלת הקהל המקובלות בעירייה, בתיאום מראש בלבד, רק באם לא ניתן לקבל את השירות העירוני באופן מקוון או באופן טלפוני. בשעות קבלת הקהל יתקיימו גם פגישות טלפוניות וגם פגישות פרונטליות.

ראש העיר מוטי ששון: "במקביל לשמירת כללי הזהירות והנחיות התו הסגול למען בריאות העובדים והתושבים, אנו עושים כל שביכולתנו לתת את השירות הטוב ביותר תוך הקשבה לצרכים וגמישות ככל שניתן"

להלן הקישור ליחידות העירייה לקבלת שירות מקוון ולקביעת תורים:

https://www.holon.muni.il/CityHall/ContactUs/Pages/ContactUnits.aspx

ניתן להתקשר אל מספרי הטלפון שמופיעים תחת היחידות  לקבוע פגישה טלפונית.

תומכי השירות של העירייה צילום עיריית חולון   תעודה תומך שירות צילום עיריית חולון

תומכי השירות בעת ההדרכה- צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות