n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אגדות הפועל חולון התאחדו למשחק מרגש

אגדות הפועל חולון התאחדו למשחק מרגש

ביום שבת נערך משחק כדורסל מיוחד לזכרם של אורי ועומר פטאל, אחייניו של שחקן העבר ישראל אלימלך, שנהרגו בתאונות דרכים בהפרש של 15 שנים. יחד עם אלימלך עצמו כידררו שוב על הפרקט גם חברי ילדותו ושחקני העבר- אבי מאור וניב בוגין

משחק כדורסל ישראל אלימלך אבי מאור ניב בוגין ראין דניאל צילום בועז יצחקי
צילום: בועז יצחקי

אתמול (שבת) בשעות הבוקר, נערך טורניר כדורסל מרגש שהפגיש מספר אגדות כדורסל וביניהם הטריו הכי אהוב בהיסטוריה של הפועל חולון- ישראל אלימלך שנמצא בביקור מולדת וחבריו ניב בוגין ואבי מאור.

זה לא היה סתם מפגש חברים אלא טורניר לזכרם של שני אחייניו של אלימלך- אורי ועומר פטאל שנהרגו בתאונות דרכים בשני אירועים שונים בהפרש של 15 שנים.

ישראל אלימלך צילום בועז יצחקי אבי מאור צילום בועז יצחקי

כמו פעם. ישראל אלימלך ואבי מאור בפעולה על המגרש

בנוסף לאלימלך, בוגין ומאור, נכחו במגרש גם מוטי דניאל ובנו שון שהגיעו לכבד ולפגוש את החברים, אך לא לקחו חלק במשחק. מי שכן שיחקו הם שלושת הבנים האחרים של מוטי- טל, ראיין וליאם.

ישראל אלימלך אבי מאור ניב בוגין צילום בועז יצחקי

הטריו- מימין: אבי מאור, ניב בוגין וישראל אלימלך עם בועז יצחקי

עוד לקחו חלק בטורניר: גיא פלטין– שחקן מכבי ראשון לציון ששיחק גם בחולון, נציגי האוהדים- בועז יצחקי ובנו ניצן ששיחק בקבוצת הנוער החולונית וחבריהם של אורי ועומר ז"ל כשביציע נמצאות המשפחות. האווירה הייתה חמה מרגשת והעלתה הרבה זכרונות בעיקר בהתקפות בהן שיתפו פעולה שחקני העבר והזכירו את הימים היפים של אולם הפחים.

ניצן צילום בועז יצחקי

נציגות אוהדי חולון- בועז יצחקי עם הבן ניצן

ישראל אלימלך: "החלטתי לקיים טורניר כדורסל לזכר שני הילדים של אחותי שנהרגו בתאונות שונות- אורי שנהרג בתאונה בטיול לרגל שחרורו מהצבא שהוא ערך בברזיל- הוא שירת כצנחן. ועומר שנהרג לפני 3 שנים בתאונת דרכים והשאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא היה בוגר סיירת מטכ"ל.

לאחר התאונה של עומר, נדרתי נדר שברגע שאגיע לארץ אני אעשה משהו לזכר שניהם והחלטתי לקיים את הטורניר הזה. הזמנתי את החברים של אורי ועומר שגדלו איתם בשכונת בן גוריון בחולון וגם חברים שהיו איתם בצבא וכמובן שהזמנתי גם את החבר'ה שלי, השחקנים הוותיקים, הילדים שלהם ועוד כמה חברים נוספים.

המטרה שלי היא להפוך את הטורניר לזכר אורי ועומר למסורת והוא יתקיים בכל פעם כשאגיע לישראל. יש גביע נודד אותו תניף הקבוצה המנצחת בכל טורניר ולאחר מכן הוא יחזור למשמרת אצל אחותי שלי, עד לטורניר הבא".

ישראל אלימלך אבי מאור ניב בוגין משחק צילום בועז יצחקי

אווירה מרגשת באולם הכדורסל- צילומים: בועז יצחקי

 

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות