n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ראשון לציון, חולון, בת ים ורחובות: תמונת קורונה אופטימית

ראשון לציון, חולון, בת ים ורחובות: תמונת קורונה אופטימית

סוף סוף הגענו ל"אחרי החגים", והילדים שבו למסגרות החינוכיות, במקביל למגמה המשמחת של ירידה בחולים ובמבודדים בראשון לציון, בת ים, חולון ורחובות

היבדק וסע. צילום ארכיון: דוברות מדא
היבדק וסע. צילום ארכיון: דוברות מדא

כאשר החגים נמצאים מאחורינו ושגרת לימודים ועבודה לפנינו, בערי אזור המרכז והשפלה: ראשון לציון, בת ים, חולון ורחובות, תחלואת הקורונה במגמת ירידה, וזה מתבטא בעיקר בציונים צהובים אך עם אופטימיות לעתיד ירוק.

בחולון ישנם כיום 728 חולים פעילים לעומת אתמול (29.9) שהיה בעיר 825 חולים פעילים. כיום העיר מקבלת ציון צהוב של 5.1 ומצב המבודדים שבה משתנה ל-1,328 מבודדים מ-1,406 המבודדים שדווחו אתמול.

בבת ים ישנם כיום 509 חולים פעילים, ולעיר יש ציון צהוב של 4.8 עם 1,159 מבודדים. גם בה יש מגמת ירידה בתחלואה מאחר ואתמול (29.9) היו בעיר 568 חולים פעילים ו-1,083 מבודדים.

ברחובות יש 579 חולים פעילים לעומת אתמול (29.9) שהיו 685 חולים פעילים. רחובות עם ציון צהוב של 5, ו-1,115 מבודדים לעומת 1,274 מבודדים אתמול.

בראשון לציון המצב אף משמח יותר שכן היום העיר עברה לציון ירוק של 4.5. העיר רושמת ירידה במספר החולים הפעיל שכן כיום ישנם 769 חולים פעילים לעומת 852 חולים אתמול (29.9). גם מספר המבודדים ירד מ-2,448 מבודדים ל-2,363 מבודדים.

בשבוע האחרון נרשמה עלייה חדה במספר הבדיקות שנעשו ברחבי הארץ. כ668,768 ושמונה בדיקות בוצעו בלמעלה ממאה ועשרים מתחמי הבדיקות המהירות של מגן דוד אדום ברחבי הארץ אשר תגברו את קצב הבדיקות לאור סיום תקופת החגים ולקראת החזרה ללימודים על מנת לתת תוצאות מהירות לכל התלמידים החוזרים לספסל הלימודים לאחר החופשה הממושכת. במהלך סוף השבוע ימשיכו מתחמי מגן דוד אדום לבדיקות מהירות (אנטיגן) לתת שירות לציבור הרחב.

יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד"א באתר מד"א: https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות