n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מקלים על החנייה בחולון

מקלים על החנייה בחולון

עיריית חולון תאפשר חנייה במפרצי "הורד וסע" ליד מוסדות החינוך וכן בתחנות האוטובוס בשעות הלילה ובסופי שבוע

תחנת אוטובוס 3JPG (1)
תחנת אוטובוס. צילום: עיריית חולון

סגירת מוסדות החינוך, הקהילה ומקומות עבודה רבים וכן קריאת משרד הבריאות להישאר בבתים ולהימנע ממפגשים, יצרו מצוקת חנייה מוגברת בשכונות העיר.
לאור זאת, החליט ראש העיר מוטי ששון, המשמש גם כראש ועדת התימרור העירונית, לאפשר לתושבים להחנות את כלי הרכב בכל מפרצי "הורד וסע" ליד מוסדות החינוך בכל שעות היממה וזאת בשל העובדה שמוסדות אלה אינם פעילים כעת.
בנוסף, מאחר שהתחבורה הציבורית תופסק בכל יום בשעה 20:00 ולא תפעל בסופי השבוע, אישר ראש העיר לחנות גם בתחנות האוטובוס ללא הפרעה לתנועה ויצירת חסימה בימים א'-ד' החל מהשעה 20:00 ועד לשעה 6:00 בבוקר שלמחרת וכן מיום ה' ב-20:00 ועד ליום א' ב-6:00.
מנהל אגף התנועה העירוני תיאם את הנושא גם עם המשטרה על מנת שלא יינתנו דוחות לתושבים.

תחנת אוטובוס 3JPG (1)
תחנת אוטובוס. צילום: עיריית חולון

ובתוך כך, אגף שפ"ע, האחראי על פינוי האשפה ברחבי העיר, מבקש מהתושבים, המתגוררים בעיקר ברחובות צרים וצפופים, להקפיד ולהחנות בימים אלו את כלי הרכב בחניות הפרטיות או ברחובות סמוכים כדי לא לחסום את הכביש ולהשאיר למשאיות האשפה את האפשרות לעבור בביטחה.
מוטי ששון: "בתקופה לא פשוטה זו אנו מנסים ככל יכולתנו ליזום הקלות לתושבים ולבעלי העסקים בכל התחומים, ובין היתר, בתחום מצוקת החנייה. האפשרות לחנות במקומות שבהם החנייה אסורה בדרך כלל תוסיף מקומות חנייה רבים ברחבי העיר ובכך תקל על המצוקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות