n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כדורגל: בירמיהו חולון פתחו את הקיץ

כדורגל: בירמיהו חולון פתחו את הקיץ

קבוצת הכדורגל מליגה א', החלה בהכנות לקראת העונה הבאה עם רצף החתמות מעניינות

מוסא בן חיים ליאור שלומן רונן קנפו רונן דודי צילום רועי אסף

מאז חודש מרץ כשהליגה השלישית נעצרה ובניגוד לשתי הליגות העליונות, הוחלט שאותה לא יחדשו, שרר חוסר וודאות בנוגע לעתידה של קבוצת מ.כ ירמיהו חולון, שנעצרה כשהיא במומנטום מצוין, במקום השלישי ועם הזדמנות לסיים את הליגה במקום השני שמוביל למבחנים על הכרטיס לליגה הלאומית.

בחולון זעמו על ההחלטה לעצור את הליגה ורונן קנפו, מי שהיה הספונסר הראשי של הקבוצה אף הודיע שהוא לא מתכוון להמשיך בעקבות ההחלטה.

   רונן קנפו צילום רועי אסף

רונן קנפו רוצה ליגה לאומית- צילום: רועי אסף

מאז, עברו הרבה מים בנהר, הרוחות בחולון נרגעו והערפל שריחף מעל המשך פעילותה של הקבוצה, הוסר עם הודעה מרעישה של חולון: קנפו, עובר לכיסא הבעלים כשלצידו נשארים ליאור שלומן, שעבר לכיסא יושב ראש הקבוצה ומוסא בן חיים שנשאר בתפקידו כמנהל המקצועי.

ויקטור גניש, שאימן בהצלחה את הקבוצה בעונה האחרונה, נפרד מחולון ובמקומו חתם כאיש על הקווים משה שפירא, שמגיע לקבוצה ממחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה. מי שהמליץ על שפירא, היה בן חיים, ולאחר שיחה של המאמן עם קנפו, נחתם החוזה בין הצדדים.

מיד לאחר החתמת מאמן, פנו בקבוצה להחתמת שחקנים ובתור התחלה השאירו שניים מהעוגנים הוותיקים של הקבוצה- השוער המצוין דניאל שערי והמגן, הקפטן- מוטי עלפי שיתחיל בקבוצה עונה חמישית ברציפות. שני השחקנים, עלו ליגה עם חולון ומוערכים מאוד במועדון.

דניאל שערי צילום רועי אסף מוטי עלפי ליאור שלומן צילום רועי אסף

נשארים! דניאל שערי ומוטי עלפי. צילומים: רועי אסף

שחקן נוסף שנשאר בקבוצה לעונה נוספת הוא בני טרידובסקי, שהגיע לחולון באמצע העונה, כבש שני שערים והשאיר רושם טוב על הצוות המקצועי שהחליט להמשיך עם השחקן בן ה-22, לעונה נוספת.

מי שיחזור לחזק את ההגנה החולונית הוא אחד הבלמים הטובים בליגה א', חיים פונטרמולי, שחוזר לקבוצה אחרי שנת גלות באור יהודה. פונטרמולי בן ה-39, היה אחד מעמודי התווך של הקבוצה בשלושת העונות בהן שיחק בחולון ועזר לקבוצה להיות אחת מקבוצות ההגנה החזקות בליגה באותן שנים.

חיים פונטרמולי צילום רועי אסף

חוזר הביתה, חיים פונטרמולי- צילום: רועי אסף

שחקן נוסף שהצטרף לסגל החולוני הוא הקשר אביב ספרדי, שחצה את הכביש והגיע מהפועל אזור. ספרדי בן ה-21, יקווה לעשות את קפיצת המדרגה בחולון, כפי שעשו שחקנים רבים לפניו.

ליאור שלומן רונן קנפו אביב ספרדי מוסא בן חיים צילום מ.כ ירמיהו חולון

אביב ספרדי (שני משמאל) עם אנשי חולון- צילום: מ.כ ירמיהו חולון

רכש מעניין נוסף, בוצע בסוף השבוע האחרון כשבקבוצה חתם החלוץ שרון גורמזנו, שהגיע מיבנה. גורמנזו בן ה-37, סיים עונה לא מוצלחת בקבוצה מהשפלה במהלכה גם נפצע פציעה לא קלה. לפני כן כבש 16 שערים במדי הכח עמידר רמת גן והוא נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א'.

שרון גורמזנו מוסא בן חיים רונן קנפו צילום מ.כ ירמיהו חולון

גורמזנו עם מוסא בן חיים ורונן קנפו- צילום: מ.כ ירמיהו חולון

בעברו שיחק ברמת השרון מהליגה הלאומית, במדיה כבש 20 שערים בשתי עונות. אחר כך עבר ברעננה, אשקלון, בית"ר תל אביב ויבנה שעוד שיחקה בלאומית ובשנת 2013, ירד לליגה א', והפך לאחד השחקנים המבוקשים.

בתחילת השבוע, חתם בקבוצה גם הקשר מתן ארביב, שימשיך לשתף פעולה עם חיים פונטרמולי, אחרי ששיחק איתו בעונה האחרונה במדי העולה החדשה מאור יהודה. השחקן בן ה-25, סיים עונה מצוינת עם 12 שערים עד שהליגה הופסקה. הוא היה שותף לעליית אור יהודה מליגה ב', לליגה א' ובעונת העלייה כבש 15 שערים.

באותו היום הצטרף לקבוצה גם המגן רז מזרחי בן ה-23, ששיחק בעונה האחרונה במכבי שעריים וכבש ארבעה שערים. אגב, מי שהביא את רז לשעריים בזמנו, היה לא אחר מאשר מוסא בן חיים, שראה את השחקן הצעיר במדי מודיעין מליגה ב', וזיהה את הפוטנציאל. עכשיו הם חוזרים לשתף פעולה בחולון.

מימין- רונן קנפו, משה שפירא, רז מזרחי, מוסא בן חיים וליאור שלומן- צילום מ.כ ירמיהו חולון

מימין- רונן קנפו, משה שפירא, רז מזרחי, מוסא בן חיים וליאור שלומן- צילום מ.כ ירמיהו חולון

יום ראשון היה יום פורה בחולון והשחקן השלישי שחתם על חוזה באותו היום, היה החלוץ אדיר רחמים שימשיך בקבוצה לעונה נוספת. רחמים, הפך לאחד השחקנים האהובים בקבוצה, הוא הצטרף בסוף חודש נובמבר, כבש שלושה שערים ונפצע בכתף בחודש פברואר במשחק מול קביליו יפו, פציעה שבעקבותיה נאלץ לסיים את העונה ולעבור ניתוח.

אדיר רחמים צילום רועי אסף

אדיר רחמים- צילום: רועי אסף

עם רצף כזה של החתמות והבטחה מאנשי חולון ל"הפתעות נוספות בדרך", אין ספק שבחולון לא יסתפקו בעונה הבאה בפחות מההישגים של העונה הנוכחית ומתכננים להמשיך ולהיות חלק מהצמרת הגבוהה במטרה להיאבק על הכרטיס לליגה הלאומית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרח

את האליפות בהיכל הקרח אתם לא רוצים לפספס

תפריט נגישות