n
דף הבית / חדשות העיר 3 / יש מענה להורים ולתלמידים

יש מענה להורים ולתלמידים

לאור המצב, עיריית חולון מעמידה לרשות התושבים פסיכולוגים בנושא הורות בחירום ודחק, ולנוער- פעילויות חברתיות וירטואליות

מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון (1)
מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום: עיריית חולון

זה לא כל כך נעים לראות מוסדות חינוך סגורים: בעקבות המציאות החדשה שנכפתה על הרשויות המקומיות במדינה, ובכללן חולון, אשר מחייבת סגירת כל מוסדות החינוך לפרק זמן בלתי ידוע,
מעמיד מינהל החינוך לרשות ההורים המעוניינים בכך אפשרות לפנות לפסיכולוג בנושא הורות בחירום ודחק. ההורים יכולים לקבל מענה באחת מהדרכים הבאות:
מענה טלפוני בין השעות 16:00-08:00 בטל' 03-5027050 (ניתן יהיה לתאם פגישות טלפוניות/און ליין). מענה טלפוני פסיכולוגי בחירום מעבר לשעות הפעילות יינתן בפניות למוקד העירוני 106, 24/7.
מענה לפניות בנושאי הורות יינתן בשיתוף עם קהילת ההורים העירונית ויפורסם ברשתות.
ובתוך כך, בימים אלה מתקיימת התארגנות רשותית לטובת למידה מרחוק ,יחד עם המנהלים והצוותים במוסדות החינוך, זאת בנוסף על ההיצע של משרד החינוך.

מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום-עיריית חולון (1)
מינהל החינוך של עיריית חולון. צילום: עיריית חולון

 

כמו כן, מחלקת הנוער העירונית נערכת אף היא למתן פעילויות ייחודיות:
עבודת נוער ברשת- מרכז ההדרכה העירוני לנוער יוציא מגוון פעילויות חברתיות וירטואליות לבני הנוער וייתן מענה לשאלות.
עבודת רחוב: צוותי מניעת מצבי סיכון יאיישו את הגינות הציבוריות ומוקדי העניין לנוער, ויעסקו במניעת התקהלויות ומתן כלים, הסברה והקשבה לנוער.
בני נוער רבים הביעו את רצונם לפעול למען תושבי העיר במגוון התנדבויות והעירייה תעשה זאת בכפוף להגבלות ולהוראות ובתיאום עם אגף הביטחון העירוני.
אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך: "המציאות מחייבת אותנו להיערכות שונה של מוסדות החינוך, היערכות שאמורה לייצר שיגרה שיש בה תכנים לימודיים ורגשיים. ברור לנו, שהמשימות ההוריות העומדות בפני התושבים מאתגרות ומורכבות יותר, וחשוב שתהייה אוזן קשבת הן לנו המבוגרים והן לילדים. בכוחות משותפים נעבור ימים אלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות