n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / טור אישי- הלב הסגול: כשהמלך מגיע לביקור…

טור אישי- הלב הסגול: כשהמלך מגיע לביקור…

ישראל אלימלך הגיע מארצות הברית בשביל לחנוך את היציע על שמו ולהניף יחד עם ניב בוגין, את דגל האליפות. על הדרך הוא גם ראה את חולוניה מנצחת לעיני היכל מלא, את היריבה המרה מירושלים. רועי אסף נזכר בעוד ניצחון גדול שגם בו המלך היה אורח הכבוד

ניב בוגין ישראל אלימלך צילום רועי אסף
ישראל אלימלך וניב בוגין מתאחדים על הפרקט החולוני- צילום: רועי אסף

הלב הסגול

"בדיוק לפני 9 שנים באוקטובר 2013, הסמל הגדול של חולוניה- ישראל אלימלך, הגיע לבקר בארץ וקפץ למשחק הבית הראשון של העונה, אז עדיין באולם הפחים. היריבה הייתה מכבי תל אביב, ואף אחד לא באמת נתן לנו סיכוי מול המפלצת מיד אליהו.

אבל כשהמלך באולם, גם אם הוא לא מכדרר על הפרקט, לא כדאי להתעסק עם חולוניה. הצהובים סגולים עשו בית ספר למכבים בדרך לניצחון 83:73 שהעיף את הקהל לגג. המצטיין במשחק עם 26 נקודות, היה הרכז הישראלי ואחד האהובים עלינו בהיסטוריה- גוני יזרעאלי, שקיבל השראה מהמלך והוביל את הקבוצה לניצחון.

איתן לנציאנו ישראל אלימלך ניב בוגין יוסי לוי צילום עודד קרני מנהלת הליגה

כבוד מלכים. ישראל אלימלך וניב בוגין, עם איתן לנציאנו ויוסי לוי- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

קופצים 9 שנים קדימה ליום שישי האחרון- מחזור ראשון בתור האלופה בהיכל הסגול והמפואר שלנו, המלך מגיע לביקור נוסף הפעם בשביל לחנוך את "היציע של המשוגעים" שנקרא על שמו וגם בשביל לעשות היסטוריה ויחד עם דוקטור בוגין, להציג את דגל האליפות השני שלנו בגג ההיכל.

האווירה הייתה מושלמת עם תפאורה אדירה של האוהדים שהתאימה בול למשחק הראשון שישראל רואה בהיכל החדש. הוא כמובן זכה לכבוד מלכים ושמע 5000 סגולים שרים את השיר האלמותי "אלי-מלך ישראל, חי, חי וקיים!"

הפועל חולון קהל צילום רועי אסף

גם האוהדים פתחו עונה- צילום: רועי אסף

אני מודה, לא חשבתי שננצח את ירושלים. גם טקס הנפת הדגל וגם העובדה שהמשחק התקיים ביום שישי בצהריים, נתנו לי הרגשה שנבוא שבעים ולא ניקח ברצינות את המשחק עצמו. גם ככה אנחנו רגילים שהם מנצחים בליגה ואנחנו טורפים אותם בפלייאוף…

הרבע הראשון היה מגעיל לתפארת והסתיים ביתרון 8 אדום. אבל מהרבע השני ועד לסיום, חולוניה העבירה הילוך, עשתה כבוד לדגל האליפות החדש וגם לאגדות הכדורסל שצפו בה מהשורה הראשונה- הצמד אלימלך את בוגין (אבי מאור לא היה בארץ והיה חסר להשלמת הטריו ההיסטורי).

ירדנו למחצית בשוויון כשרגלנד עדיין ללא נקודות מה שגרם לי להיות יותר רגוע. ידעתי שחסרות לנו הנקודות שלו ושהוא יתעורר מתישהו. וזה קרה בדיוק בזמן ברבע האחרון כשבעל הבית הוסיף לאסיסטים המרהיבים גם את הנקודות שבירושלים כל כך פחדו שיגיעו.

ניב משגב צילום עודד קרני מנהלת הליגה

שלשה ענקית וניצחון- ניב משגב. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

אבל את המילה האחרונה, יותר נכון את השלשה האחרונה, זאת שחיסלה את הסיכויים של האדומים להפתיע, קלע הרכז עם ביצי הפלדה- ניב משגב! כל כך נכון וכל כך מדויק שהרכז הישראלי שלובש את המדים של חולוניה, הוא זה שינצח משחק בזמן שהרכז החולוני האגדי- ישראל אלימלך, צופה בו. ב-2013 גוני, היום משגב.

תודה ישראל, תודה ניב, תודה עוד ניב, תודה חולוניה ששלחתם אותנו לערב סוכות עם חיוך ענק על הפנים, ואותי ספציפית עם מתנת יומולדת מושלמת. חג שמח לנו!"

äôåòì çåìåï äôåòì éøåùìéí öéìåí àìï ùéáø 7.10.22 çåìåï îðöçú

חולוניה חוגגת ניצחון ליגה ראשון העונה- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הלב הסגול

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות