n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הלב של רוסטם ניצל בוולפסון

חולון: הלב של רוסטם ניצל בוולפסון

המרכז הרפואי וולפסון בשיתוף עם עמותת 'הצל ליבו של ילד' ביצע ניתוח לב מורכב לילד בן 16 מקוסובו שהובא לארץ במיוחד

חגי דקל, דן אוריין, רוסטם, אינס דמרי, סיימון פישר – צילום דוברות וולפסון
משמאל לימין: ד"ר חגי דקל, שגריר ישראל בקוסובו דן אוריין, הילד רוסטם בן ה-16 שעבר ניתוח לב, לנורה דודה של רוסטם שליוותה אותו לישראל, אינס דמרי שגרירת קוסובו בישראל, סיימון פישר מנכ"ל הצל ליבו של ילד. צילום: דוברות וולפסון

המרכז הרפואי וולפסון בשיתוף עם עמותת 'הצל ליבו של ילד', ביצע ניתוח לב מורכב לילד בן 16 מקוסובו שהובא לארץ במיוחד. לאחר שהתאושש מהניתוח, הגיעה שגרירת קוסובו בישראל ודן אוריאן מנהל מחלקת הבלקנים במשרד החוץ לביקור בבית החולים. הוא צפוי להשתחרר בקרוב מבית החולים ולשוב לביתו.

ד"ר חגי דקל, מנהל המערך לניתוחי לב וחזה במבוגרים וילדים בבית החולים וולפסון שבחולון: "במסגרת 'הצל ליבו' הגיע לבית החולים רוסטם, ילד בן 16, שסבל ממום לבבי מורכב ומולד שכלל אי ספיקה קשה של המסתם האורטלי וכן הרחבה משמעותית מאד של אבי העורקים.

אלינו הוא הגיע ממש ברגע האחרון עם חשש גדול שאבי העורקים יקרע. הוא עבר במחלקתנו ניתוח לב פתוח משולב ומורכב שכלל החלפה של המסתם האורטלי ושל כל החלק העולה של אבי העורקים,כולל שורש העורק והשתלה מחדש של מוצא עורקי הלב.

אחרי 6 ימים של אשפוז והתאוששות, הוא ישוחרר לביתו עם תוצאה מעולה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות