n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: אירוע שכולו שמחה לילדי פעוטון הזוועות

חולון: אירוע שכולו שמחה לילדי פעוטון הזוועות

דורון כהן, אב לאחד הילדים שנפגעו בפעוטון המדובר בחולון, החליט לעשות מעשה ולהחזיר את החיוך לילדים ולהוריהם. הוא הפיק אירוע וכולם היו שם בשביל לעשות קצת טוב לגיבורים הקטנים.

אירנית הראל כהן יובל המבולבל צילום פרטי

דורון,  כמו שאר ההורים לילדים בפעוטון, הזדעזע כשראה את הסרטונים הקשים ואף זיהה שם את בנו הראל, כאחד הילדים שנפגעו מידן של הסייעות המתעללות.

אחרי שבועות קשים של עיכול האירוע, כהן הרים את עצמו והחליט להחזיר את החיוך אל פניהם של הילדים הרכים. הוא החל בהפקת אירוע אליו נרתמו כוכבי ילדים, הנהלת העיר ועסקים, כולם בהתנדבות ובאהבה גדולה למען הפעוטות. האירוע שהתקיים במועדון "ג'סיקה", נחל הצלחה גדולה.

דורון כהן, סיכם את האירוע המוצלח והודה למי שעזר לו בהפקה המרגשת: " לכל אחד יש גיבור. גם לי יש, ולא סתם גיבור – גיבור על! והוא עדיין לא בן שנתיים וחצי. הראל שלי, שספג, נפגע וסבל שם, הוא ושאר ילדי הגן הזה, לא חייכו ולא צחקו הרבה זמן עד היום!    

שמחתי לארגן ולהפיק אירוע מיוחד לילדי הגן, בסיוע של הרבה אנשים וחברים טובים: תודה רבה לזוהר נוימרק, ס.ראש העיר חולון על התמיכה, הליווי והסיוע לכל אורך הדרך, תודה לבנות ממחלקת הצעירים של העירייה ולמועדון הג'סיקה על האירוח הנדיב והמופלא, ולראש העיר מר מוטי ששון שכיבד אותנו בנוכחותו.
דורון כהן זוהר נוימרק צילום פרטי דורון כהן מוטי ששון צילום פרטי
ראש העיר מוטי ששון וסגן ראש העיר זוהר נוימרק, עם דורון כהן
תודה ענקית ללב הענק – יובל שם טוב- יובל המבולבל, שעצר את העולם ובא לגרום לילדים האלה לחייך ולצחוק כמו שאנחנו לא זוכרים! תודה לתותח, דור הגיבור שהקפיץ את כולם, תודה על הופעה והפעלה כיפית ויצירתית, ועל המתנות לילדים!
דור הגיבור צילום פרטי אירנית הראל כהן יובל המבולבל צילום פרטי
יובל המבולבל עם אמא אירנית והגיבור הקטן, הראל. וגם דור הגיבור משמח את הילדים. הצילומים באדיבות הורי הילדים
תודה רבה לאודי שמאי וגלעד ונטורה מפיצה האט שפינקו אותנו, תודה לעופר מגלידות פלדמן שדאג לקינוחים לילדים, תודה לנועם מחנות הצעצועים "הקוסם" שנידב לילדים מתנות מושקעות ותודה רבה לנעמה רוטנברג שעזרה לי לארגן את האירוע ולהורי הגן על ההירתמות ושיתוף הפעולה".
עכשיו נשאר רק לקוות שאחרי שבועות קשים במיוחד, האירוע היה יריית הפתיחה לדרך חדשה ומשמחת לילדים ולהורים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות