n
דף הבית / חולון / חולון רכילות מקומית / אזור: בתיה בלייר רוצה להיות "הסבתוש של המדינה"

אזור: בתיה בלייר רוצה להיות "הסבתוש של המדינה"

בתיה בלייר, יו"ר הנהגת ההורים היישובית באזור וחברת הנהלת הנהגת ההורים הארצית מתמודדת בתחרות "סבתוש, הסבתא היפה של ישראל".

בתיה בלייר צילום אורי קריספין
בתייה בלייר- צילום: אורי קריספין

בתיה בלייר, בסה"כ בת 54, מאזור- סבתא צעירה המתמודדת בימים אלו בתחרות "הסבתוש של המדינה" היא פעילה ציבורית מוכרת. בתיה מכהנת כיו"ר הנהגת ההורים בחטיבת הביניים רבין באזור, יו"ר הנהגת הורים יישובית אזור, חברה במועצת הנהגת הורים ארצית וחברת הנהלה בהנהלת הנהגת הורים ארצית.

היא ילידת אזור, נשואה לאיציק, יליד אזור אף הוא ואמא לשלושה בנים, בן בן-34,איתי בן-27 ורום, בן-14. בנוסף לילדיה, בתיה היא גם סבתא גאה לשלושה נכדים, שירה, בת 6.5, עילאי, בן- 3.5 ולביא בן 7 חודשים.

בין שלל פעולותיה, בתיה משמשת כעוזרת אישית במקצועה כבר כ-30 שנה. פעילה ביישוב ומתנדבת במעגלי התנדבות שונים: סיירת הורים, פעילויות עם ותיקי היישוב, עזרה לקשישים, מנהלת יחד עם עוד 2 חברות קבוצת ווטסאפ עבור נשים ונערות לעת צרה ומצוקה ומעניקה אוזן קשבת להורים ותמיד קשובה לצרכי הסביבה ביישוב.

במסגרת פועלה בהנהגת ההורים הארצית פעלה בשנה האחרונה בצוות מוגנות ובשנה האחרונה חברה בצוות ״על יסודי״ בהנהגה ארצית וכמובן נושאת בהחלטות ההנהלה הארצית כחברת הנהלה.

בתיה הומלצה ע"י חברתה, בלה רובין (גם היא מוותיקות הנהגת ההורים הארצית), לתחרות ״סבתוש, הסבתה היפה בישראל״ שמפיק ומצלם אותה זו השנה השביעית, אורי קריספין- עיתונאי מאשדוד. המאפרת הראשית בתחרות הינה רווית אסף, מלכת היופי של ישראל בעבר, והתחרות תתקיים ב 16/5 במשכן לאומנויות הבמה באשדוד .

בלייר:"אני תמיד רואה את הטוב בכל דבר ומבחינתי הגיל הוא באמת רק מספר ולא כקלישאה והחיים לא נעצרים בכלל בגיל 50", היא אומרת. לדבריה, אחת הסיבות שבגללן החליטה השנה להיענות לתחרות, היא מהסיבה שמעבר להיותן נשים יפהפיות, נדרשות המועמדות להיות נשים מעורבות בקהילה ומשפיעות כל אחת בדרכה שלה.

בנוסף, בתיה משתתפת כל שנה ב״מרוץ הנשים של תל אביב״, מרוץ שבו משתתפות נשים בכל הגילאים ומכל המגזרים. ובתוך כל אלה, משתתפת השנה לראשונה בתצוגת אופנה הכי גדולה ומושקעת בישראל במסגרת  ״שבוע האופנה הישראלי״ שיתקיים בחודש אפריל בהפקתם של מוטי רייף ורונית רפאל.

בתיה בלייר צילום איציק בלייר

בתיה בלייר בדרך להיות הסבתוש היפה במדינה? צילום: איציק בלייר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. על בתיה אפשר לומר גם יפה מבפנים וגם מבחוץ. הכי ראויה בעולם. הכי. 💖 👑

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות