n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רוצים לעשות השוואת קופות גמל לפי תיקון 190? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את כל המידע על תיקון 190 והמשמעות שלו עבור גימלאים ובעלי קופות הגמל

השקעות
תמונה: freepik

 תיקון 190 שנכנס לתוקף כבר בשנת  2012 מעודד חסכונות פנסיונים עבור האוכלוסייה עם הטבות על הפקדה ומשיכה, נזילות גבוהה של הכספים, גמישות מרבית במעבר בין קופות ועוד. השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תאפשר לכם למצוא את קופת הגמל המשתלמת ביותר בישראל ותוכלו לעבור אליה בקלות לפי תיקון 190 הקובע זאת במפורש.

מה זה תיקון 190? הנה הסעיפים העיקריים בתיקון 190 לקופות הגמל:

  • מס מופחת על רווחי הון – בזכות תיקון 190 בעלי קופת הגמל בגיל השלישי וכל אחד בעל קופת גמל נהנה ממס הון מופחת בשיעור של 15% נומינלית על רווח הון שהקופה מרוויחה. זהו שיעור מס גבוה יחסית המאפשר לחסוך כסך רב במהלך תקופה ארוכה על רווחים שנוצרו על ידי הקופה.
  • עמלות פחותות – רף העמלות המשולמות למנהלי קופות הגמל נקבע בצורה כזאת שלא יעבור סף מסוים ולא יהיה גבוה מדי עבור החוסכים. השוואת תשואות קופות גמל תאפשר לכם למצוא את הקופות המשתלמות ביותר לחיסכון בישראל בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל.
  • העברה דורית – קופת הגמל הוגדרה בתיקון 190 כעיזבון לכל דבר ולכן חוסך הקופה המקורי יכול לקבוע עבורה מוטבים מבני משפחתו הזכאים לכספי הקופה לאחר לכתו. עשו השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 למציאת הקופות המשתלמות ביותר.
  • משיכת כסף מהקופה – עוד הטבה שנקבע בתיקון היא הטבת משיכת כספים מעל לגיל 60 בתור קצבה חודשית הפטורה לחלוטין מתשלום מס. 
  • הטבות נוספות בקופת הגמל – אפשרות לעבור בין מסלולים ללא עלות נוספת, אפשרות ליצירת תמהיל השקעות מגוון יותר, עלויות ודמי ניהול מופחתים, הלוואה על חשבון הכספים בקופה, שקיפות בניהול הקופה ועוד.

השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 – כל מה שצריך לדעת 

עשו השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 וגשו למאמר החדש ביותר באתר

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם תוכן עדכני בכל תחומי החיסכון וההשקעה, ביטוח ועוד. אנשי המקצוע שלנו מומחים בתכנון פיננסי ובאפשרותכם ליהנות מייעוץ חינם על ידי השארת פרטים ללא עלות וללא התחייבות בטופס יצירת הקשר באתר.

לאחר ביצוע השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת ההטבות הללו ולפנות אל גופי ההשקעה הרלוונטיים המופיעים בטבלה הנמצאת בפורטל. השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 תחסוך לכם כסף רב ותאפשר לכם ליהנות מכל ההטבות המשתלמות שמנינו כאן התקפות בקופות הגמל לבני הגיל השלישי בעיקר.

משווים וחוסכים – השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 והשוואות בין ביטוחים שונים

השוואת תשואות קופות גמל או השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 בפורטל מציגה לכם טבלה עם חברות וסכומים ועל ידי השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 אפשר למצוא מי החברות הטובות יותר בעלויות התפעול ודמי הניהול של הקופה. יחד עם זאת דמי ניהול הם לא העיקר אלא התשואה של הקופה והאם היא באמת עומדת בכל התנאים שמכתיב לה תיקון 190. בררו מול חברת ההשקעות שלכם וזכרו שכיום ניתן לעבור בקלות בין מסלולים ובין חברות ממש כמו לעבור בין חברה סלולרית אחת לאחרת. אולי לא באותה הקלות ובכמה קליקים עדיין, אך השיפורים הטכנולוגיים והרגולציה בתחום הופכים את אפשרויות החיסכון וההשקעה שלנו טובים יותר מתמיד וכעת רק צריך לבצע הסברה וללמד את החומר בבתי ספר כבר בגיל צעיר על מנת שמי שמגיע לשוק העבודה לאחר הצבא יכיר את המושגים וילמד לנהל נכון את הכסף שלו מגיל צעיר. תכנון וניהול פיננסי מגיל צעיר, חיסכון והשקעה חשובים ביותר למשק ולכל אחד ואחת באופן אישי ויכולים לקדם את הכלכלה הישראלית ולייעל אותה בקלות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל שמח לקחת חלק בזה ולתרום את החלק שלו בעזרת מאות מאמרים וכתבות, מדריכים, טיפים ומידע עדכני לגביי כל אפיקי החיסכון וההשקעה שכל הציבור מושקע בהם בסופו של דבר אך לא מבין בהם כפי שהוא צריך להבין. השכלה פיננסית לא פחות חשובה מכל השכלה אחרת וחבל שבתי הספר היסודיים לא תורמים את חלקם ללימוד ילדים מגיל צעיר מושגים בסיסיים בכלכלה ולא מציידת את הנוער בכלים בסיסיים לניהול פיננסי נכון אלא רק דוחפת אותם להרוויח כסף בלי לדעת איך לנהל אותו.

גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ותהנו ממאות מאמרי תוכן בנושאים פיננסיים מגוונים

ביטוח זה אולי לא תחום סקסי, קרן השתלמות וקופת גמל אולי נשמעים לכם מושגים מיושנים שרק ההורים שלכם מכירים אך אלו כלים עוצמתיים שיכולים ללוות אתכם כל החיים ואם תדעו להשתמש בהם בשכל תוכלו לטפל בכסף שלכם בצורה הטובה ביותר כך שיהיה לכם יותר ממנו עם השנים ולא תצטרכו לקחת הלוואות ולמצוא מקורות פרנסה נוספים, לעבוד בכמה עבודות ולהיות תלויים באף אחד אחר. חיסכון והשקעה הם אבני הדרך להצלחה פיננסית וכך יהיה גם בעתיד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכם לקבל את כל המידע הזה בחינם ובנוסף לכך מציע לכם את האפשרות להשאיר פרטים ולקבל ייעוץ חינם באופן פרטני. 

איך לחסוך ולהשקיע את הכסף בצורה נבונה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

במהלך חיינו אנו עוברים בין עבודות, מכניסים ומוציאם כספים ורובנו לא באמת שולטים בכסף שלנו או מכתיבים לו את הדרך לצמיחה פיננסית. כסף בא והולך אבל ניהול נכון של הכסף יכול לעשות את כל ההבדל בין לחיות מהיד אל הפה ולקוות שהמשכורת הבאה תכנסה את ההוצאות ולא תיכנסו למינוס לבין להיות בטוחים ורגועים לגביי מה הכסף שלכם עושה ורק להגדיל את הקופה שלכם כל שנה. האם אפשרי להגיע למצב של רווחה כלכלית בישראל? בוודאי. אין זה משנה מאיפה באתם ואיך התחלתם, אם תיישמו כמה עקרונות פשוטים כבר מתחילת דרככם הבוגרת תוכלו לצבור סכומי כסף לא מבוטלים, לא משנה מה העבודה שלכם וכמה כסף אתם מכניסים כל חודש. השיטה לכך היא לשלוט בתקציב שלכם ולקבוע עובדות בשטח מההתחלה לגביי ההוצאות שלכם אל מול ההכנסות. העיקרון הראשי הוא לא לתת לכסף שלכם לשכב סתם בבנק בחשבון העובר ושב ואם יש לכם מעט כסף בצד השקיעו אותו מיד או חסכו אותו, הגדילו אותו והפכו אותו לאפיק הכנסה פאסיבית עבורכם בעזרת ריבית דריבית שתקבלו על הכסף. תוכנית חיסכון אחת קטנה יכולה לצמוח כל חודש ולהוות עבורכם עוגן כלכלי למקרה הצורך ולסייע לכם לממן הוצאות בלתי צפויות ובינתיים היא מאפשרת לכסף שלכם לצמוח ולגדול בלי שאתם נוקפים אצבע. הכינו תשתית בסיסית לכך על ידי בחירת אפיקי ההשקעה והחיסכון הטובים ביותר וצאו לדרך! 

מוזמנים ליהנות מתוכן פיננסי רב בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וליצור קשר עוד היום. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות