n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / שירותי מיזוג אוויר לרכב בחולון והסביבה

שירותי מיזוג אוויר לרכב בחולון והסביבה

בחירת מוסך אמין ומקצועי יכול לחסוך לכם זמן וכסף יקר. בכל מקרה של תקלה במזגן הרכב חשוב לפנות למוסך שמתמחה בתחום מיזוג האוויר לרכב, אשר שולט בכל חלקי ורזי המערכת

מיזוג אוויר לרכב
תמונה: freepik

החום הישראלי יכול להיות בלתי נסבל בחודשי הקיץ החמים, כך שמערכת מיזוג אוויר תקינה ברכב בישראל הינה דבר חיוני מאוד. נסיעה עם מזגן לא תקין יכולה להפוך את הנסיעה לסיוט של ממש, עבור הנהג וכל מי שנמצא ברכב, לכן חשוב לטפל בבעיה בהקדם – גם כדי ליהנות מאוויר קריר ונעים ברכב וגם כדי למנוע נזקים כבדים יותר למערכת.

 

שירות תיקון מזגן לרכב בחולון – מה זה כולל?

במקרה של כל תקלה במזגן הרכב ההמלצה היא לפנות למוסך שמתמחה במיזוג אוויר לרכב, אשר מנוסה באיתור תקלות במזגן בכל סוגי הרכבים כדי שטפלו טיפול מקצועי, יעיל ומהיר יותר.

אבחון תקלות מיזוג אוויר – הפתרון מתחיל באבחון נכון, אל תתפתו לפנות למוסך שמציע שירות ללא בדיקה והבנה מלאה של מהות התקלה. מערכת מיזוג האוויר מורכבת מחלקים שונים, כך שמקור התקלה יכול להיות קשור לכל אחד מהחלקים ומהתהליכים של קירור וחימום הרכב.

תיקון / החלפת מעבה – יחידה חיצונית, תפקידו להחליף חום ולפלוט אותו החוצה.

תיקון / החלפת מדחס מזגן לרכב – רכיב מרכזי וחשוב (שלרוב החלפתו תהיה יקרה יותר כי תהליך ההחלפה הינו מורכב יותר וכולל פירוק דשבורד) שנחשב למעשה המנוע של יחידת המיזוג והוא מניע גם את גז הקירור.

תיקון / החלפת מאייד – יחידה פנימית, ממנו האוויר הקר מופץ אל תא הנוסעים.

תיקון / החלפת רדיאטור חימום – תפקידו להכניס חום אל תא הנוסעים.

החלפת שסתום התפשטות  – רכיב שנמצא בתוך המעבה ותפקידו להעביר את האוויר למערכת הקירור.

החלפת קיט קלאץ' מדחס מזגן – תפקיד הקלאץ' להעביר כוח ממנוע הרכב אל הגלגלת של המדחס ולהניע אותה בצורה יעילה. לעיתים הפתרון יהיה החלפה של כל חלקי הקלאץ' (קיט קלאץ') – מיסב, לוחית, סליל ופולי.

מילוי גז מזגן – תקלה נפוצה במזגן הרכב היא חוסר גז, טרם המילוי חשוב לוודא שאין ליקוי כלשהו במערכת שגורם למחסור בגז ואם כן יש לתקנו. בנוסף, ודאו כי המוסך מספק שירותי מילוי גז שמתאים לרכב שלכם. ברכבים חדשים יותר יש למלא את הגז החדש ואיכותי יותר – 1234yf.

 

תקלות נפוצות במזגן הרכב

מזגן לא מקרר / לא מחמם / לא נכנס לפעולה / מקרר לסירוגין – במקרה כזה יש לאבחן באופן מדויק את מקור התקלות שיכולות להיגרם עם גורמים שונים

מחסור ודליפת גז מהמזגן – יש לבחון את מקור המחסור והדליפה מהמזגן

תקלה במדחס הרכב – עלול להתייבש או להיתפס

כשל במערכת החשמל – כשל כלשהו במערכת החשמל ברכב הקשורה לחלקים שונים במערכת המיזוג עלול להוביל לתקלה במזגן

תקלה במנוע הרכב – תקלה כלשהי במערכת המנוע הרכב תתבטא בהפעלת

 

טיפים לבחירת מוסך מיזוג אוויר לרכב באזור חולון והסביבה

בחירת מוסך אמין ומקצועי יכול לחסוך לכם זמן וכסף יקר. בכל מקרה של תקלה במזגן הרכב חשוב לפנות למוסך שמתמחה בתחום מיזוג האוויר לרכב, אשר שולט בכל חלקי ורזי המערכת. כך שבכל מקרה של תקלה יאובחן המקור שלה ותקבלו טיפול מתאים. לא הייתם רוצים לקבל טיפול זמני, כמו למשל מילוי גז של מזגן כשיש דליפה שלא טיפלו בה וכדומה. בנוסף, ודאו כי המוסך מספק אחריות על העבודה וודאו מה היא כוללת. במידה ומדובר בהחלפת מדחס למשל, רצוי לוודא באיזה סוג מדחס מדובר (אם מדובר במדחס מפירוק, מדחס משופץ, מדחס חדש חליפי או חדש מקורי) ואם העלויות תואמות לסוג המדחס.

 

המאמר באדיבות מוסך ACForCars המעניק שירותי מיזוג אוויר לרכב בחולון וברחבי הארץ

 

*מאמר שיווקי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות