n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / מצלמת אבטחה למטפלת – האם זה באמת יעיל?

מצלמת אבטחה למטפלת – האם זה באמת יעיל?

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שבה מטפלות פוגעות במטופלים על בסיס קבוע, וכל זאת ממש מתחת לאף של ההורים או בני המשפחה. זה לא באמת משנה אם מדובר על קשישים, ילדים או תינוקות, התופעה איננה פוסחת על אף אחד מהם

שפע אבטחה
צילום: depositphotos

על מנת להילחם בצורה אפקטיבית אל מול התופעה של פגיעת מטפלות במטופלים על בסיס קבוע, ההמלצה ברוב המקרים היא להתקין מצלמות אבטחה בחולון. כיצד אותן מצלמות עשויות לסייע ולמגר את התופעה הפסולה הזאת? יש לנו את התשובות עבורכם.

לא מעט אנשים נעזרים במטפל או במטפלת על מנת לסייע לבן משפחה, לא משנה אם מדובר על קשיש או תינוק שצריכים השגחה מסביב לשעון. בעולם שבו אנו חיים, אף אחד מבני המשפחה לא יכול להתפנות לטובת המשימה עקב התחייבויות קודמות, ולכן ישנו צורך לפנות למטפל או למטפלת על מנת שהם יבצעו את המשימה החשובה הזאת. אך לצערנו לא מעט מטפלים ומטפלות חסרי סבלנות משתמשים בהיעדר ההשגחה על מנת להתעלל ולפגוע באותם חסרי ישע.

מצלמות אבטחה הפכו להיות בשנים האחרונות כאמצעי ההגנה היעיל ביותר להתמודד עם מטפלים ומטפלות מתעללים. בזכות התיעודיים שהושגו על ידי אותן מצלמות האבטחה, התופעה הפכה להיות ויראלית כל כך – וכיום כל אחד דואג לבני המשפחה שלנו. רוצים לשמור על היקרים לכם מכל? פנו לחברת שפע אבטחה על מנת לקבל את אמצעי ההגנה האפקטיביים והמתקדמים ביותר.

 

מצלמת אבטחה כאמצעי הרתעה

עוד לפני שמצלמות האבטחה מסייעות לכם להשיג את הצילומים ואת התיעודיים של ההתעללות, הם עשויים להרתיע את המטפל או את המטפלת מלבצע את ההתעללות מלכתחילה. כלומר ברגע שתעדכנו את המטפל או המטפלת על כך שמותקנות בבית מצלמות גלויות או נסתרות, הם אוטומטית יחדלו מלבצע את ההתעללות. אתם בטח שואלים את עצמכם למה שהם יפסיקו? מכיוון שהם יודעים שאם הם ימשיכו להתעלל, בתוך זמן קצר תוכלו לעלות עליהם ואף להתלונן עליהם.

כיום ברוב המקרים ההמלצה היא להכניס מצלמות אבטחה לבית עוד לפני שאתם שוכרים מטפל או מטפלת. כך תוכלו להכתיב מראש את הימצאות המצלמות בתור עובדה, דבר שלא יכול לעלות בכלל על הפרק מבחינת המטפל או המטפלת. אם תכניסו את המצלמות לאחר תקופת זמן מסוימת, זה עשוי לגרום לחוסר שביעות רצון מצד המטפל או המטפלת – אך בשום שלב זה לא אמור לגרום לכם לרדת מהרעיון החשוב והחיוני הזה.

 

האם זה חוקי להתקין מצלמות אבטחה למטפל או למטפלת?

ישנה לא מעט חוסר הבנה בכל מה שקשור לחוקיות של הצבת המצלמות בתוך הבית. ישנם אפילו מטפלים שינסו להוריד אתכם מהרעיון בטענה שמדובר על החלטה שהיא איננה חוקית, אך זה לא אמור להרתיע אתכם. על פי החוק השימוש במצלמות אבטחה בתוך הבית הוא לגיטימי וחוקי על כל המשתמע מכך. כך שאתם יכולים להרגיש בנוח להציב את המצלמות על מנת לשמור על בני המשפחה שלכם.

החוק קובע כי ישנו איסור לבצע האזנות סתר לאנשים. זה יכול להוות בעיה מסוימת כי לא תוכלו להעביר באמצעות הוידיאו גם את טון הדיבור, אך בכל זאת מדובר על תיעוד משמעותי מאוד שיכול לספק לכם הצצה חשובה מאוד. אל תוותרו על מצלמות האבטחה בשום מצב, כי מדובר על האפשרות אולי היחידה שלכם לדעת מה קורה בזמן אמת כאשר אתם לא נמצאים בקרבת מקום. כמובן שיש גם חשיבות משפטית לכל התיעודיים שאתם משיגים באמצעות המצלמות, כך שזה ללא ספק יכול להיות שובר השוויון.

 

איזה סוג של מצלמה מוטב לרכוש במקרה הזה?

צריך לציין כי אומנם חשוב מאוד שתרכשו מצלמה איכותית, כזאת שתוכל לספק לכם את תמונת המצב המושלמת. אך גם אם יש ברשותכם תקציב מוגבל, מוטב כי תרכשו מצלמה פשוטה, אך כזאת שתוכל לספק לכם את התיעודיים החשובים שאתם חייבים להיות מודעים אליהם.

דבר נוסף שאתם צריכים לשים אליו לב זה כמובן התקציב שעומד לרשותכם לטובת רכישת מצלמת האבטחה. לעיתים תצטרכו לרכוש יותר ממצלמת אבטחה אחת, ולכן אתם צריכים לדעת כמה כסף אתם מוכנים להשקיע לטובת ההליך. ככל שהתקציב יהיה גדול יותר כך תוכלו באופן טבעי לרכוש יותר מצלמות, כך שתוכלו לכסות אזורים נרחבים יותר בתוך הדירה.

בשורה התחתונה זה לא באמת משנה אם תרכשו את מצלמת האבטחה הטובה ביותר, או שתרכשו מצלמת אבטחה פשוטה – השאיפה שלכם היא לתעד ולהשיג את הצילומים החשובים. כך תוכלו להגיע למצב שבו אתם יודעים בדיוק מה נעשה בתוך הדירה גם בזמן שאתם נמצאים במקום אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות