n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / השוואת קופות גמל להשקעה – גם לכם נמאס שהכסף שלכם צובר אבק בחשבון העו"ש? אספנו עבורכם את כל הפרטים אודות אחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר!

השוואת קופות גמל להשקעה – גם לכם נמאס שהכסף שלכם צובר אבק בחשבון העו"ש? אספנו עבורכם את כל הפרטים אודות אחד מאפיקי ההשקעה האטרקטיביים ביותר!

אם גם לכם נמאס שהכסף שלכם צובר בעיקר אבק בתוכנית חיסכון או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, חשוב שתכירו את אחת מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר כיום, השוואת קופות גמל להשקעה

השקעה
תמונה: PIXABAY

לא מעט אנשים כיום מחפשים חלופות ראויות לתוכניות החיסכון השונות בבנק המניבות אחוזי תשואה אפסיים מידי שנה. 

אם גם לכם נמאס שהכסף שלכם צובר בעיקר אבק בתוכנית חיסכון או גרוע מכך, בחשבון העו"ש, חשוב שתכירו את אחת מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר כיום, השוואת קופות גמל להשקעה. אפשרות זו של קופות גמל להשקעה החלה את דרכה בסוף שנת 2016 וכיום משמשת אנשים רבים כאפיק חיסכון המניב אחוזי תשואה גבוהים. כללי ההפקדות והמשיכות ברורים וידידותיים למדי כך שתוכלו למשוך את כספכם בכל עת שתירצו ללא צורך בתשלומי קנסות או בהורדות גדולות מהרווחים שצברתם. מעבר לכך, חשוב לדעת כי אפיק השקעה זה, השוואת קופות גמל להשקעה כלול באפשרויות בהן ניתן לשכן את כספי החיסכון לכל ילד, במסגרת התוכנית של משרד האוצר. אז רגע לפני שגם אתם ממהרים להעביר את הכסף מהעו"ש לקופת גמל להשקעה, חשוב שתכירו עוד מספר פרטים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את קופת הגמל הטובה ביותר עבורכם. מאז תחילת מסלול קופות גמל להשקיה בסוף שנת 2016, כל בתי ההשקעות בישראל השיקו מסלול משלהם המאפשר לכם להשקיע בקופות גמל להשקעה. לכן, לפני שתעבירו את הכספים המאובקים מחשבון העו"ש, אתם נדרשים לבחור נכון את קופת הגמל להשקעה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם מבין כלל האפשרויות של בתי ההשקעות השונים, פורטל הביטוחים הגדול בישראל אסף עבורכם את כל הנתונים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר. 

 

אז מאיפה מתחילים? כך תדעו לערוך השוואה בין כל בתי ההשקעות ומסלולי קופות הגמל השונים 

אז מאיפה מתחילים? מהם הנתונים החשובים ביותר שאתם חייבים להשוות בכדי להגיע לבחירה נכונה? ראשית, חשוב לדעת כי הליך השוואת קופות גמל להשקעה מתחיל בהשוואת אחוזי התשואה שכל בית השקעות הצליח לייצר למשקיעיו. לפני שנצלול לכל רזי הפרטים, חשוב ליישר קו בנושא המרכזי בגינו אנחנו כאן, תשואות קופות גמל. כל מסלול קופת גמל להשקעה מיועד לצבור למשקיעים בו כמה שיותר אחוזי תשואה על כספם. אחוז תשואה הוא בעצם אחוז הרווח שבית ההשקעות הצליח לצבור על הסכום שהשקעתם. עלייה שנתית בת 10% מסכום מושקע של כ 50,000 שקלים, שווה כ 5,000 שקלים רווח. בית השקעות המצליח לייצר אחוזי תשואה גבוהים מידי שנה, נחשב לבית השקעות מוצלח שתכניסו אותו לשלב השוואת קופות גמל להשקעה. אז איך יודעים כמה אחוזי תשואה הצליחו לצבור כלל בתי ההשקעות בישראל המציעים מסלול קופות גמל להשקעה? מאוד פשוט, בתי ההשקעות מפרסמים מידי מספר חודשים את התוצאות שהם הצליחו לייצר למשקיעים שלהם. בדיקה פשוטה ברשת תאפשר לכם לראות בדיוק כמה אחוזי תשואה בית ההשקעות בו אתם מתעניינים ייצר למשקיעיו בשנה האחרונה, בשלוש שנים האחרונות ואף בחמש שנים האחרונות. האפשרות לראות את אחוזי התשואה שנים אחורה מאפשרת לכם לזהות את בתי ההשקעות שבמשך שנים ארוכות מצליחים לייצר אחוזי תשואה גבוהים בהשוואה למתחרים, מה שמעיד על בית השקעות מוצלח שיודע היטב מה הוא עושה, היעזרו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל לקבלת מידע שוטף אודות פרטים נוספים בתחום. 

 

דמי הניהול – בעזרת משא ומתן טוב תצליחו לקבל תנאים מצויינים!  

לאחר השוואת קופות גמל להשקעה על ידי אחוזי התשואה שהצליחו לייצר, חשוב שתכירו משתנה נוסף שחשוב להשוות, דמי הניהול. כידוע, בתי ההשקעות השונים עומלים רבות בכדי להבטיח לכל לקוחותיהם מסלול מנצח של קופת גמל להשקעה. עיקר העבודה של אנשי המקצוע בבתי ההשקעות היא לזהות את המניות המנצחות שכדאי להשקיע בהן תמורת אחוזי תשואה גבוהים וסיכון נמוך. בתי ההשקעות מחליפות מניות באופן קבוע בכדי לייצר מסלול בטוח שיניב אחוזי תשואה גבוהים. כלל השינויים הללו מצריכים עבודה שאתם משלמים עליה בדמי הניהול. בתי ההשקעות השונים דורשים דמי ניהול משתנים. דמי הניהול הגבוהים ביותר כיום הם 1.05% על כל הכספים שתצברו במהלך ההשקעה וכן עוד 4% על הסכום שתפקידו. חשוב להדגיש ולומר כי כחלק מהליך השוואת קופות גמל להשקעה, דמי הניהול פתוחים למשא ומתן. אנשים רבים שעורכים השוואת קופות גמל להשקעה משתמשים בהצעות של בתי השקעות מתחרים שהציעו להם מסלול בדמי ניהול נמוכים יותר בכדי להצליח להוריד את דמי הניהול המוצעים להם בבתי ההשקעות האחרים. הליך השוואת קופות גמל להשקעה מחייב אתכם להתייחס לנתון זה שאולי רק נשמע שולי ולא חשוב במיוחד אך במשך הזמן סך כל אחוז מההשקעה שלכם גדל וגדל. ניתן לנסות ולהוריד את כל דמי הניהול, הן הסכום שמנוכה מהצבירה והן הסכום שמנוכה מסך ההפקדה. תשואות קופות גמל וגובה דמי הניהול הם המפתח שלכם להצלחה בהליך השוואת קופות גמל להשקעה ובחירה נכונה שתניב לכם אחוזי תשואה גבוהים על הכסף. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מאפשר לכל לקוחותיו להכיר את כל הפרטים הפרקטיים ביותר שיסייעו לערוך השוואת קופות גמל להשקעה בצורה פרקטית ובהירה. 

 

הפקדות גמישות, אפשרות לעבור בין מסלולים והצורך לשלם 25% מס רווח הון – עוד פרטים שחשוב שתכירו

לאחר שנגענו בנקודות החשובות ביותר בהליך השוואת קופות גמל להשקעה, חשוב שתכירו עוד מספר מאפיינים חשובים אודות מסלול ההשקעה. ראשית, חשוב לדעת כי כל כספי החיסכון נזילים כך תוכלו למשוך אותם בכל עת שתרצו. משיכת הכספים תחייב אתכם בתשלום של 25% מס רווח הון, כמו בכל אפיק השקעה אחר. שנית, קיימת גמישות רבה בהליך ההפקדה. בשונה ממסלולים אחרים בהם ניתן להפקיד אך ורק הפקדות מידי חודש או לחילופין בהפקדה חד פעמית, מסלול השוואת קופות גמל להשקעה מאפשר לכם להפקיד כספים בכל עת שתרצו, ניתן לבחור בהפקדה חודשית, בהפקדה חד פעמית ואף בשילוב בין השתיים. שלישית, במידה ותרצו להעביר את כל כספי ההשקעה שלכם בין מסלולי ההשקעה השונים, לא תידרשו למשוך את הכסף (מה שיחייב אתכם בתשלום של 25% מס רווח הון) ורק לאחר מכן להפקיד שוב את הכסף במסלול אחר, אלא תוכלו לנייד את הסכום כולו או חלק ממנו בין המסלולים השונים ללא התחייבות בתשלומי מס רווח הון. 

 

מינוף – כך תוכלו ליהנות מהלוואה בת 80% מהסכום שהשקעתם בתנאים אטרקטיביים במיוחד

נתון נוסף וחשוב במיוחד בו אנשים רבים בוחרים לעשות שימוש הוא האפשרות ליהנות מהלוואות כנגד הסכום שקיים בחשבון השוואת קופות גמל להשקעה. כלומר, במידה ויש לכם כ 100,000 שקלים במסלול קופת גמל, תוכלו ליהנות מהלוואה של עד 80% מהסכום המושקע (80,000 במידה ויש לכם 100,000 שקלים בהשקעה) בריביות אטרקטיביות במיוחד. אפשרות זו מסייעת לאנשים רבים למנף את כספם כך שמצד אחד הכסף ממשיך לצבור אחוזי תשואה במסלול השוואת קופות גמל להשקעה, ומצד שני הם נהנים מ 80% מכספם בריבית אטרקטיבית במיוחד. מיגי שנה כל אדם רשאי להפקיד סכום של עד כ 71,000 שקלים ובמידה והוא ירצה להשאיר את כספו שם עד לגיל הפרישה, הוא יוכל למשוך את הכסף בצורת קצבה חודשית וליהנות מפטור מלא מתשלומי מס רווח הון. פורטל הביטוחים הגדול בישראל עושה לכם סדר בכל הבלאגן כך שתצליחו להשלים בהצלחה את שלב השוואת קופות גמל להשקעה. 

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות