n
דף הבית / בריאות / שאיבת שומן בטני וסיימנו עם הבטן

שאיבת שומן בטני וסיימנו עם הבטן

השלת קילוגרמים עודפים אינו עניין של מה בכך. אנחנו רוצים להיראות טוב, עם בטן נאה, עם גוף חטוב. אז מה עושים?

רופא
צילום: freepik

מי שסובל מהשמנה יודע כי להשיל את אותם הקילוגרמים העודפים זה לא עניין של מה בכך. בין אם זה הרגלי החיים, בין אם זה הפסקת עישון או נטילת תרופות, או פשוט נטייה טבעית, גנטית, ומעבר השנים בחיים, הרי שלפעמים להרזות זה פשוט משימה בלתי אפשרית. ובכל זאת, אנחנו רוצים להיראות טוב, עם בטן נאה, עם גוף חטוב. אז מה עושים? שאיבת שומן בטני היא תהליך של כירורגיה רפואית מתקדמת שמאפשרת למליוני אנשים להיראות טוב יותר, בלי המאמץ המתמשך והכמעט בלתי אפשרי של הרזיה. 

אם אתם קוראים את המאמר הזה, אתם לא רק מתעניינים בסילוק השומן הבטני שלכם, אתם גם חיים בעידן האינטרנט, עידן הטכנולוגיה. העידן הזה מאפשר לנו ליהנות מפתרונות שלא היו זמינים לפני כן, אז אם אפשר, למה לא? ברוכים הבאים לעולם של טכנולוגיה רפואית מתקדמת, שנועדה לפתור לכם בעיות שלבד פשוט קשה מדי לפתור.

 

שאיבת שומן בטני – איך זה עובד, ולמה

שאיבת שומן בטני כוללת – 

  • התאמה לאדם הספציפי במצב הספציפי – העובדה הפשוטה היא שהליך שאיבת השומן בבטן אינו מתאים לכל אדם ובכל מצב, ויש לבצע אבחנה והתאמה של הטיפול המתאים ביותר למצבכם. יכול להיות ששאיבת השומן לא תתאים לכם, אבל טיפול אחר דווקא כן. אז לכו להיבדק.
  • סילוק חלקי ומשמעותי של תאי השומן העודפים באזורים הבטן בהם הם הצטברו – מדובר בשומן עודף שקשה עד מאוד לטפל בו בצורה אחרת, ואינו מגיב במהירות אם בכלל לפעילות גופנית ושינויים תזונתיים.
  • השאיבה מתבצעת תחת הרדמה מקומית במרבית המקרים, על ידי ציוד ספציפי וייעודי שנועד לשאיבת השומן. הרופא יבצע חתך קטן שנועד להחדרת הצינורית, וישאב את הכמות הנכונה של השומן החוצה מהגוף, וחסל.
  • הרופא יסגור בתפר את החתך הקטן, ואתם תיגשו לתהליך ההחלמה. שאיבת השומן דורשת התאוששות, כמו כל הליך כירורגי פולשני, ואומנם לא מדובר במשהו טראומתי במיוחד לגוף, אך בכל זאת, יש לקבל את הוראות הרופא פשוטם כמשמעם, ולבצע את כל ההוראות שלו בקפידה בכדי לאפשר התאוששות מלאה לאחר ההליך.

 

למי זה מתאים?

שאיבת שומן בטני  מתאימה בעיקר לאנשים בעלי משקל גוף תקין יחסית, כאשר יש להם נטייה לצבור שומן באזורים מסוימים, מה שיוצר מראה לא אסתטי למרות שאינם "אוביס" (בעלי עודף משקל משמעותי במיוחד). אם העור שלכם עדיין מתוח יחסי, אלסטי וצעיר למראה, שאיבת שומן יכולה להיות פיתרון מושלם עבורכם, שכן העור יסתדר מחדש בקלות גם על הגוף נטול השומן העודף. 

במידה ויש עור פחות גמיש, סביר להניח כי תעדיפו לבצע לא רק שאיבה של השומן, אלא גם מתיחת בטן. בכל מקרה, בכדי להבין מה האפשרויות העומדות לפניכם ומה כדאי לכם לעשות, תצטרכו לשוחח עם מומחה בתחום זה, ד"ר בני מייליק

 

 

 

*כתבה פרסומית. התכנים נועדו לספק אינפורמציה כללית בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 13.38.52_0b43e988

נשיא המדינה העניק אות הוקרה למיכל נח מוולפסון

תפריט נגישות