n
דף הבית / בקעת אונו / פריצת דרך מדעית בטיפול בדלקות כרוניות: פטנט ישראלי יחיד מסוגו בעולם שיסייע משמעותית בהקלה בכאבים

פריצת דרך מדעית בטיפול בדלקות כרוניות: פטנט ישראלי יחיד מסוגו בעולם שיסייע משמעותית בהקלה בכאבים

מאות אלפי ישראלים סובלים מכאבים חוזרים ונשנים במפרקים, עצמות ושרירים, המקשים על התפקוד היום יומי, או בשם הרשמי של התופעה- דלקת כרונית. פטנט חדש תוצרת כחול לבן, המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, יקל משמעותית על הכאבים תוך 30 יום בלבד, ולפעמים אפילו פחות מכך


דלקות כרוניות. צילום:
דלקות כרוניות. צילום:pixabay

דלקת כרונית היא סימן לשיבוש חמור בתפקוד מערכות הגוף, והיא באה לידי ביטוי בכאבים באזורים שונים למשל בכאבי פרקים או כאבי ברכיים. הדלקת נוצרת מתקיפה של הגוף על ידי גורם חיצוני או פנימי, ועל כן המערכת החיסונית נכנסת למצב לוחמה. יש הקוראים לתופעה "צו 8 של הגוף". הסובלים מדלקות כרוניות מתקשים פעמים רבות בביצוע פעולות יומיומיות כמו הליכה, כתיבה, ישיבה או עלייה וירידה במדרגות, דבר שהופך את החיים לרצף בלתי נסבל של כאבים בלתי פוסקים.

 

אחד הגורמים להיווצרות של דלקת הינו מחסור  של בי קרבונט בגוף. מחסור זה   מוביל  להחמרה של דלקות פרקים ושרירים, וכן הכאב הכרוני יכול לנבוע ממצב של דלקת כרונית. לאורך השנים הטיפול בדלקות היה מבוסס על תרופות ונטילת אנטיביוטיקה, וכעת- Ph direct מביא בשורה לסובלים מכאבים כרוניים ודלקות. מדובר על תוסף תזונה  המבוסס על סידן קרבונט אמורפי, והוא ניתן כאבקה באופן תת לשוני.

 

היתרון הבולט  של pH Direct הוא היכולת לספק לגוף בי קרבונט המטפל בדלקות הספיגה שלו בגוף גבוהה. בתהליך הספיגה הייחודי של התוסף, משתחרר סידן קרבונט אמורפי ישירות למחזור הדם, מספק בי קרבונט, וכך מביא לספיגת מינרלים מוגברת בגוף שמסייעת לטפל בדלקת, ובמקרים רבים להעלים אותה לחלוטין. כאשר מדובר למעשה על תהליך ספיגה יעיל מאוד שעומד על פי 2 עד 4 יותר מכל סידן אחר.

 

מנכ"ל חברת אמורפיקל, יוסי בן: "מדובר בגילוי מרעיש ודרמטי שיכול לסייע למאות אלפי בני אדם שסובלים מכאבים ולא מצליחים להפטר מהם. המוצר שלנו מטפל במחלות דלקתיות בצורה הטובה וחשוב מכך- הבטוחה ביותר שניתן למצוא".

 

אמורפיקל הינה חברת ביוטכנולוגיה חלוצית כחול-לבן, העוסקת בפיתוח תוספי תזונה מהפכניים. לחברה 125 פטנטים, מתוכם 67 אושרו והיתר בתהליך. החברה מפתחת בטכנולוגיה פורצת דרך את הביו-מינרל הסידן קרבונט האמורפי, שפותח בהשראת הסרטנים הכחולים – מכונת הסידן המשוכללת בטבע.

צילום: יחצ,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות